וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקס של קים קרדשיאן: "שקרנית, לא צילמנו קלטת סקס מסוממים!"

וואלה! סלבס

29.11.2018 / 6:13

מלכת הריאליטי-טראש סיפרה שנטלה סמים קשים לפני שצילמה את סרטון הסקס המפורסם שלה, אבל ריי ג'יי, הראפר שמופיע איתה בהקלטה, טוען שמדובר בשקר: "קים קרדשיאן רעדה בגלל הז**". וואלה! סלבס אובג'קשן

צילום מסך

מתברר שהחשיפה הלא שגרתית של קים קרדשיאן השבוע, כשסיפרה מול מצלמות הריאליטי שצרכה סמים קשים בשעה שצילמה את קלטת הסקס הידועה לשמצה שלה - ממשיכה להרעיש את הוליווד. כלומר, כשכולם כבר נרגעו, הגיע האקס המפורסם שמופיע איתה בצילומים, הראפר ריי ג'יי, שהחליט שמספיק עם השטויות, הוא יעמיד את מי שהפכה למלכת הריאליטי-טראש במקומה ולקרוא לה שקרנית.

מי אומר את האמת? רכלו באינסטוש

קלטת הסקס של קים קרדשיאן וריי ג'יי. צילום מסך
תוכן למבוגרים בלבד. קים קרדשיאן עם ריי ג'יי בקלטת המפורסמת/צילום מסך

אתר הרכילות TMZ, פרסם ציטוטים של מקורבים שצמודים לריי ג'יי (או במילים אחרות, את הראפר עצמו שהעדיף לטשטש עקבות) - שגילו מה האקס של קימי באמת חושב על הווידוי המפתיע של בת הזוג שלו בשנת 2003, מי שסיפרה שנטלה אקסטזי כשהחליטה לצלם את סרטון הסקס, שהפך אותה לשם מוכר באמריקה ובעולם. "בולשיט, השפתיים שלה לא רעדו בגלל סמים, הן רעדו בגלל שהיא נהנתה כשקיבלה ז**!", אמרו בבוטות בשם הראפר.

לדברי הרכלנים, לא רק שריי ג'יי וקרדשיאן כלל לא השתמשו בסמים הקשים, אלא שהם אפילו לא שתו אלכוהול לפני או בזמן שצילמו את הקלטת הלוהטת. עם זאת, לדברי הראפר השניים כן עישנו בזמנו מריחואנה יחד, ממקטרת בצורת פין. קלאסה.

עוד באותו נושא

ריי ג'יי חושף את סודות הסקס של האקסית קים קרדשיאן

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. splash
לא אמינה? קרדשיאן/splash

בנוסף, הדגישו שהראפר נפגע מהרמיזה שקים לא הייתה כלל בשליטה בזמן צילומי יחסי המין, בגלל השפעת הסמים. להיפך, ה"מקורבים" הדגישו שמלכת הריאליטי שמחה ורצתה לתעד את הרגעים בין הסדינים, מהרגע שבו התחילו ועד לסיום המאושר של השניים. אמין? מצד שני, מדובר באותו אדם שלא חשש לפרט על הרגלי חדר המיטות של קימי, ממש לאחרונה.

מה לקרדשיאן היה לומר על תגובת האקס? היא דבקה במה שאמרה בתכנית על כך שנטלה את הסם כשהתחתנה בשנת 2000, ואז שוב בזמן צילומי הקלטת שלוש שנים אחר כך. "אין לקים סיבה לשקר בקשר לזה, במיוחד לא עכשיו. להיפך, היא שמחה שלמדה שיעורים לחיים בגלל השימוש בסמים בצעירותה, כך שהיא נמנעת מצריכה של סמים או אלכוהול בבגרותה". אוקיי.


וואלה! סלבס לא מאמינה לאף אחד, מלבד מושיקו, מוכר הסופגניות שמצ'פר אותה בדונאט על חשבון הבית בכל פעם שהיא קונה תריסר.

קים קרדשיאן. צילום מסך
לא ביישנית במיוחד. קימי/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כנראה שזה לא נגמר בידידות מופלאה. קרדשיאן וריי ג'יי/מערכת וואלה!, צילום מסך
קים קרדשיאן. צילום מסך
לא בחורה ביישנית במיוחד... כן?/צילום מסך
קים קרדשיאן. צילום מסך
שקרנית או שלא? קים קרדשיאן/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully