וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום רטוב: אלה הכוכבים שהעולם הכי רוצה לשכב איתם

11.2.2017 / 2:11

כוכבת הריאליטי, השחקן המבוגר והזמרת המעוררת: סקר עולמי חדש קבע את רשימת הגברים והנשים הסופר-מפורסמים, שאיתם המעריצים הכי ההיו רוצים להיכנס למיטה. בין סקרלט, קרדשיאן ודיקפריו, וואלה! סלבס חומר סיכה

פנטזיות מיניות, הן בכל מקום: מנשיכות וליקוקים בין הסדינים, דרך יחסי מין קבוצתיים ועד להצלפות או צעקות בחדרים אפלים, טבע האדם מלא בתשוקות כמוסות ויצרים שצבועים בחמישים גוונים (של צבעי הקשת). הוליווד? היא לא שונה בהרבה, ואפילו לוקחת הכל למצב אקסטרים, כך שגם הכוכבים הכי גדולים בעולם לא חוששים להגשים את המאוויים בבית הפרטי שלהם (או כמו במקרה של סצנות פרובוקטיביות, גם על המסך).

אבל יש כמה תשוקות, שאנחנו לא חוששים לחשוף בפומבי - כמו למשל מי המפורסם הנערץ עלינו שהכי היינו רוצים לשכב איתו. בסקר בינלאומי שערך האתר SleepCupid וכלל יותר מ-6,000 בני אדם מרחבי העולם, שנערך לאחרונה ותוצאותיו נחשפו רגע לפני הוולנטיין דיי, חג האהבה הבינלאומי, הנשאלים התבקשו לציין מי הכוכב או הכוכבת - כל אחד בהתאם להעדפותיו המיניות - שאיתו היו רוצים לקיים יחסי מין.

רכלו על הנשים והגברים שהכי הייתם רוצים לשכב איתם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא מדובר בכוכבי פורנו או אנשים אנונימיים, אלא בסלבס איי-ליסט מרגשים. התוצאות? לפניכם. הנה הנשים שתושבי כדור הארץ מוצאים כפרטנריות המושלמות לקיום יחסי מין, לפי סדר עולה:

אז שחקניות, זמרות וכוכבניות, אבל הליידי הסופר מפורסמת שניצבת בגאווה (כנראה) במקום הראשון באמת הפתיעה אתכם? חכו ותראו מה היה לתושבי העולם לומר בקשר לגברים שאיתם היו רוצים להשתובב בין הסדינים. הנה הרשימה המסוקסת, מהנמוך למקום הראשון:

כעת, אחרי ששמעתם על שחקנים, כוכבי על ושלל סלבס שאיתם רוצים לשכב ברחבי העולם, הגיע הזמן שאתם בעצמכם תבחרו ותגלו לוואלה! סלבס. מי הכוכבת שאיתה הייתם רוצים להיכנס למיטה? קבעו כאן:

עכשיו, תורכם לבחור:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully