וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-BFF של קים קרדשיאן בוגדת בה עם הגרוש שלה?

15.4.2019 / 14:02

לא ברור אם משפחת קרדשיאן שוב בצד הנבגד או לא, אבל עדי ראייה שראו את המפגש בין החברה הטובה של קים לגרוש שלה - לא נשארו אדישים והרגישו צורך לדווח לאתרי הרכילות. וואלה! סלבס תגידי לי מי החברות שלך

כריס האמפריז. מערכת וואלה! NEWS
כריס האמפריז/מערכת וואלה! NEWS

בזמן שהבנות הכי מפורסמות בעולם עדיין מנסות להירגע מהבגידה של טריסטן תומפסון באחות שלהם, קלואי קרדשיאן, עם ג'ורדן וודס שהיא במקרה (או שלא) ה-BFF של האחות קיילי ג'נר, עכשיו נראה שמשפחת קרדשיאן עומדת בפני שערורייה נוספת שכוללת גם היא, איך לא, בגידה של חברה טובה באחת האחיות עם אקס מהעבר. מבולבלים?

כריס האמפריז, ניו ג'רזי נטס. Nick Wass, AP
מרוצה מעצמו. כריס/AP, Nick Wass

עדי ראייה שמבלים בימים אלו בפסטיבל קוואצ'לה לצד מפורסמים רבים כמו ליאונרדו דיקפריו, ג'סטין ביבר וג'יג'י חדיד, הבחינו בעוד חברות מוזרה שנרקמה לה בין הופעה להופעה. על פי אותם עדים, לארסה פיפן המוכרת לכם יותר החברה הכי טובה של קים קרדשיאן נצפתה משוחחת עם לא אחר מאשר הגרוש המפורסם של מלכת הטראש - כריס האמפריז.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
לארסה פיפן. צילום מסך
חברה טובה? לארסה/צילום מסך

"השניים נצפו מבלים באיזור ה-VIP בפסטיבל עם קבוצה של אנשים", סיפר המקור, "ועמדו אחד ליד השני ושוחחו ארוכות, הם נראו כמו זוג ממש חמוד". אז לא ממש ברור מה קורה בין השניים מאחר והאמפריז הגיע למקום עם בחורה אלמונית שנראתה צמודה אליו, אבל היי, בכל מה שקשור למשפחה הביזארית - הכל אפשרי.

כזכור, קרדשיאן והאמפריז נישאו באוגוסט 2011 רק בשביל שהשניים יודיעו לעולם כי הם התחרטו והגישו תביעת גירושים רק לאחר 72 ימי נישואים. השניים נאבקו האחד בשנייה בבתי משפט כך שרק ביוני 2013 - הם התגרשו באופן רשמי.

וואלה! סלבס בוגדת בחברות שלה רק עם האחים שלהן. החורגים, כאילו דא?!

קים קרדשיאן. GettyImages
מה קים תגיד?/GettyImages
משפחת קרדשיאן. צילום מסך
מה החברות יגידו? לארסה והקרדשיאניות/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully