וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב, הכוכבת הזאת לא צריכה מצופים כשהיא בבגד ים

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

23.6.2019 / 14:21

לא שהיא זקוקה לסיבה כדי להוציא לעולם את העיניים - אבל כהרגלה, קים קרדשיאן עשתה זאת שוב בחופשת קיץ משפחתית בקוסטה ריקה, כשהיא מתועדת בבגד ים שלא מותיר מקום לדמיון. וואלה! סלבס רטובה

קים קרדשיאן בקוסטה ריקה. splash
ואני צפההה. קים קרדשיאן בחופשה/splash

לא ברור אם יש אדם שמכיר את קים קרדשיאן - מיס ריאליטי, מלכת הטראש, עורכת דין בפוטנציה, אולי הכוכבת הכי גדולה שחיה כיום על פני כדור הארץ - שלא זכה לבחון אותה מתערטלת על המסך, משוויצה בעור חשוף מול הפלאשים, או מדגמנת לוק סופר פרובוקטיבי בפני צלמי הפפראצי. עם זאת, בכל פעם שהגברת מתפארת בישבן הקרדשיאני המפורסם שלה, במודע או שלא, העולם משתגע... ובצדק!

רכלו על הטוסיק של קים קרדשיאן באינסטוש

קים קרדשיאן בקוסטה ריקה. splash
הריפוד? בילט אין/splash
קים קרדשיאן בקוסטה ריקה. splash
דוהרת! קים קרדשיאן בקוסטה ריקה/splash

קימי בת ה-38, שמבלה בימים האחרונים בקוסטה ריקה לטובת חופשת קיץ מתועדת היטב עבור תכנית הריאליטי המשפחתית (יחד עם אמה קריס ג'נר, אחותה קורטני קרדשיאן וילדיהן), משגעת את הצלמים המקומיים כשהיא מחליפה בגד ים אחד באחר. השיא, הגיע אתמול, כשהאם לארבעה עלתה עם המשפוחה ליאכטת יוקרה שלקחה את כולם לשלל פעילויות ימיות.

למשל, דהירה על אופנועי ים, שיט על גלשן וכמה תמונות פוטוגניות עבור האינסטגרם הפרטי של הכוכבות המדוברות. אבל היי, כל מה שהמעריצים זקוקים לו הוא תיעוד של הגברת קרדשיאן כשהיא בסוג-של-בגד ים, כמה רצועות של "בגד חוף" שמדגיש את הקימורים. הישבן העסיסי שצולם מזווית אחורית? נדמה שמדובר בתחליף הולם לגלגל הצלה, מצופים, או כל קלישאה אחרת מעולם הספורט הימי.


וואלה! סלבס לא זקוקה לגלגל הצלה, כי היא נראית לאנשים כמו טרמפולינה מתנפחת.

עוד באותו נושא

רגע, קים עשתה ביטוח לחזה בשמלה הזאת?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully