וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקים קרדשיאן יש שש אצבעות והמעריצים בהלם!

21.8.2019 / 14:08

כוכבת הריאליטי הגדולה העלתה תמונה לאינסטגרם שלה בה היא מצולמת עם אחותה הקטנה אלא שאז גילו המעריצים סוד כמוס - לקים קי יש שש אצבעות ברגל שמאל. מה?! וואלה! סלבס מרטשת

קים קרדשיאן. GettyImages
הסוד הגדול נחשף. קים/GettyImages

נראה שאין דבר שהמעריצים של קים קרדשיאן לא יודעים עליה - בין אם זה בעיות הפוריות שלה, מחלת הפסוריאזיס ממנה היא סובלת או החיבה העזה שלה למחוכים. כן, נראה שמיס טראש אוהבת לשתף את הגולשים שלה בכל פרט ופרט מחייה הפרטיים. אז זהו, שעכשיו המעריצים האדוקים גילו פרט חדש ודי ביזארי על הכוכבת הנוצצת - לקרדשיאן יש שש אצבעות ברגל שמאל.

קים קרדשיאן מיאמי. ספלאש
מה את מסתירה?/ספלאש

אז זהו, שלא בדיוק ואם להיות מדויקים מדובר בפדיחת פוטושופ שעשתה הכוכבת הגדולה - מה שעורר את זעמם של הגולשים שטענו כי אשתו של קניה ווסט לא לומדת מטעויות העבר וממשיכה לרטש את התמונות שלה ולהציג תמונות שקריות. הכל קרה כשקים העלתה תמונה ביחד עם אחותה הצעירה, קיילי ג'נר, בו שתיהן לובשות אאוטפיט תואם בצבעים שונים בזמן שקיםן נועלת את נעלי העקב השקופים הכה אהובים עליה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קים קרדשיאן. צילום מסך
מצליחים לראות?/צילום מסך

חדי העין/מעריצים פנאטיים/ גולשים משועממים הבחינו מהר מאוד כי בכף רגלה השמאלית של הגברת המגונדרת יש משהו מוזר כך שכשעשו זום אין על התמונה הבחינו כי לכוכבת הריאליטי יש שש אצבעות ברגל ולא חמש כמו שיש לרוב בני האדם. התגובות כמובן לא איחרו לבוא אבל זה, ככל הנראה, לא ממש עניין קים קוש.


וואלה! סלבס חשפה את הבטן החמישית שלה.

קים קרדשיאן. צילום מסך
ועכשיו?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully