וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלואי VS קורטני: קרב הישבנים של משפחת קרדשיאן

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

1.2.2017 / 12:20

בנות משפחת קרדשיאן יצאו לחופשה משפחתית חמה אחת, שם חשפו את האחוריים המפורסמים שלהן בבגדי ים קטנים. אבל איזה ישבן רטוב הכי עושה לכם את זה, הנכס של קלואי, קורטני או דווקא המגה-עכוז של קים קרדשיאן? אתם בוחרים. וואלה! סלבס אנקונדה

זה קורה אחת לכמה חודשים, שבני ובנות משפחת קרדשיאן - פמיליית הריאליטי טראש המפורסמת ביותר על הגלובוס - יוצאים לחופשה לוהטת שבה הם יכולים לספוג מעט קרני שמש ולהוציא לעולם את העיניים, בבגדי ים שלא מסתירים הרבה. לא מסתירים? הקרדשיאנ'ז הכי חושפים עור רטוב שמלהיב בכל פעם מחדש את מיליוני המעריצים שלהם, גברים ונשים כאחד.

קלואי קרדשיאן לוהטת בצהוב/ספלאש

בעוד שקים קרדשיאן ואחותה הגדולה קורטני לא חדשות בענייני הפפראצי הלוהט בלי בגדים, דווקא קלואי קרדשיאן (ההיא עם הפה הגדול) ניסתה להסוות עד לאחרונה את הישבן העסיסי שלה. עם זאת, מאז שצמצמה היקפים והחלה להשוויץ בקימורים, גם היא נהנית לנפנף בפיגורה, כך שהשבוע האחוריים המפורסמים שלה נקלטו בעדשת צלמי הפפראצי במהלך חופשה מרגשת בקוסטה ריקה האקזוטית.

קורטני קרדשיאן נשענת בחינניות/ספלאש

המון בני מפחת ריאליטי מוכרים, כל כך הרבה ישבנים מפתים, אך כעת וואלה! סלבס ממש תשמח שתכריעו - מי הכוכבת עם האחוריים המרגשים ביותר. האם זו קלואי קרדשיאן והתחת בבגד ים צהוב (לפחות כמו וואלה! סלבס), קורטני קרדשיאן שאולי (ואולי לא) השלימה עם האקס ואבי ילדיה סקוט דיסיק רק כדי לגלות שבילה ביום שאחרי הנופש עם גברת נאה אחרת, או שמא קים קרדשיאן שעשתה לאחרונה קאמבק לשגרה החושפנית שלה? שלוש אפשרויות, רק אתם בוחרים.

קים קרדשיאן משוויצה בישבן/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully