וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קים קרדשיאן מתכננת להתגרש אחרי שקניה יחלים"

23.9.2020 / 8:02

אתרים מעבר לים מדווחים כי כוכבת הריאליטי המפורסמת שוקלת את צעדיה ומתכננת להתגרש מבעלה, קניה ווסט, לאחר שיסיים לטפל בהפרעה הדו קוטבית שלו, "כל מסמכי הגירושים כבר מוכנים", טוענים הקרובים. וואלה! סלבס מזילה דמעה

אימג'בנק GettyImages

נראה שאין רגע דל במשפחת קרדשיאן המפורסמת - אחרי שרק לאחרונה הודיעו בנות המשפחה הכי פופולרית בעולם כי העונה הבאה של הריאליטי שגרם להן לפרוץ לתודעה, תהיה העונה האחרונה, כעת נאלצת קים קרדשיאן להתמודד עם בעיות בחיי הנישואים שלה. זה כבר לא סוד שהיחסים בין קים ובעלה, קניה ווסט, עלו על שרטון והשניים דיברו לא פעם על גירושים, אלא שכעת, כך מדווחים האתרים מעבר לים, הסוף קרוב מתמיד. א מצאה בעל להתגרש ממנו.

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
הסוף קרוב?/GettyImages

על פי אתרי הרכילות בארצות הברית, קים כבר מתכננת את צעדיה ליום שאחרי - או כפי שמספרים החברים, היא מחכה שקניה יסיים את הטיפול שלו בהפרעה הדו קוטבית ממנה הוא סובל ואז היא תגיש את מסמכי הגירושים, "זו כבר תקופה ארוכה שקים סובלת בשקט", סיפר מקורב לזוג, "אבל היא לא תעשה שום צעד עד שהוא לא יחזור לעצמו". עוד הוסיפו החברים של השניים כי מבחינתה של הקרדשיאן כל מסמכי הגירושים כבר מוכנים והיא פשוט מחכה לרגע הנכון מאחר והיא לא רוצה להוסיף עוד צרות ודאגות לאבי ילדיה.

וואלה! סלבס מחכה עם מסמכי הגירושים רק שהיא עדיין ל

עוד בוואלה!

קים קרדשיאן וקניה ווסט חזרו מהחופשה "להצלת הנישואים" - לבתים נפרדים

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
המסמכים מוכנים/GettyImages
קים קרדשיאן, קניה ווסט והילדים. טוויטר, צילום מסך
המשפחה מתפרקת/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully