וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו שהיא אישה חופשיה: האם בריטני ספירס תחזור לעשות מוזיקה?

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 10:11

בין כל הצרות שמקיפות את כוכבת הפופ בריטני ספירס, לא בטוח שהיא פנויה לחזור למוזיקה ולהופעות, אז האם היא מתכננת למלא אולמות ברחבי בעולם או לתוציא שירים חדשים בקרוב? וואלה! סלבס חזקה ועצמאית

החיים של הזמרת בריטני ספירס סבוכים מאוד, גם אחרי שהצליחה להשתחרר מהאפוטרופסות של אביה, ג'יימי ספירס וסיימה כמעט 14 שנים בהן לא הייתה עצמאית בכלל. רק לפני קצת פחות מחמישה חודשים היא התגרשה ממי שהיה בעלה למשך שנה בלבד, מאמן הכושר סם אסגרי.

בנוסף, הבנים שלה, שון בן ה- 17 וג'יידן בן ה- 16, לא בקשר איתה כבר מעל לשנתיים ולאחרונה הרחיקו לכת ועברו להוואי עם אביהם קווין פדרליין ואשתו החדשה, ויקטוריה פרינס. אם כל זה לא מספיק אביה לאחרונה איבד את רגלו ומנסה לחזור איתה לקשר כמו גם אמה, לין ספירס.

עם כל זה ברקע קשה להאשים את הכוכבת בהתנהגות הלא יציבה שהיא מפגינה על בסיס כמעט יומי, למרות שניכר שהיא מנסה למצוא את עצמה וללמוד להציב גבולות איפה שצריך. אחת מהשאלות שעלו הן האם התהליך הזה יביא איתו גם אלבום חדש? אמש (ד') ספירס מיהרה להבהיר את סדר העדיפויות שלה: "אז רק שנהיה ברורים כי רוב החדשות היום הן זבל!", פתחה את הדברים בנימה נחרצת.

בריטני ספירס. Tim Mosenfelder, GettyImages
בריטני ספירס/GettyImages, Tim Mosenfelder

"הם ממשיכים להגיד שאני פונה לאנשים רנדומלים בשביל לעשות אלבום חדש... אני לעולם לא אחזור לתעשיית המוזיקה! כשאני כותבת, אני כותבת לכיף או לאנשים אחרים! לאלה שקראו את הספר שלי, יש עוד הרבה שאתם לא יודעים עליי... כתבתי יותר מ- 20 שירים לאנשים אחרים בשנתיים האחרונות!".

אני כותבת צללים ובכנות אני נהנית מזה בצורה הזאת! אנשים גם אומרים שהספר שלי יצא בלי האישור שלי ובצורה לא חוקית! זה רחוק מהמציאות! קראתם את החדשות בימים אלה? אני כל כך אהובה ומבורכת", סיכמה במה שנשמע כמו ציניות.

אך למרות מה שהצהירה, מתברר שאפילו שהיא עדיין לא נכנסה לאולפן ההקלטות, הצוות שיעבוד איתה מתחיל להיבנות ולקבל צורה בימים אלה ממש. על פי דיווחים ממספר צהובונים שאישרו את הדברים דרך מקורות שונים, מי שיקחו חלק הם המפיק סירקט וכותב השירים ג'ייסון אוויגן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בריטני ספירס והבנים שלה. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס והבנים שלה/צילום מסך, אינסטגרם

לא ברור איך או עם מי בילתה ספירס את השנה החדשה, אבל ברור שהמחשבות שלה היו עם שון וג'יידן אחרי שהעלתה לחשבון האינסטגרם תמונות משותפות שלהם מזמנים רחוקים ואחרים מאוד ב- 31 לדצמבר. הכוכבת יכולה להתנחם בכך שלפחות את הקשר עם אמא שלה, שאפילו הגיעה לחגוג את יום ההולדת ה- 42 של הזמרת, היא הצליחה לשקם.

לעומת אמה ועל פי מקורות מקורבים לכוכבת, למרות שאביה איבד את רגלו לאחרונה ודווקא כן מעוניין לחזור איתה לקשר, היא זאת שמעדיפה לשמור על מרחק ממנו: "קל לעשות לי מניפולציות ולתמרן אותי, אני שמה את הלב שלי על השולחן... אבל אני לגמרי מתכוונת לשנות את כל זה", שיתפה בעבר.

וואלה! סלבס ניסתה להופיע אבל נאלצה לעצור ולאכול את העגבניות שזרקו עלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully