וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעם ביום בהיר: בריטני ספירס ובעלה מתגרשים

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 6:12

כוכבת הפופ המעורערת ובעלה סאם אסגרי נפרדו אחרי שנה אחת של נישואים, והוא הגיש מסמכי גירושים בטענה שיש ביניהם חילוקי דעות שאינם ניתנים לגישור. וואלה! סלבס רוקדת

בריטני ספירס סם אסגרי. אינסטגרם, צילום מסך
זריזים. בריטני ספירס וסאם אסגרי/צילום מסך, אינסטגרם

בריטני ספירס ובעלה סאם אסגרי מתגרשים אחרי 14 חודשים נישואים, כך דיווח אמש (ד') אתר TMZ. מקורב לבני הזוג סיפר לאתר שאסגרי התעמת עם ספירס בעקבות שמועות על בגידה מצידה. הוא בחר להאמין לשבועות והגיש בקשה לגירושים שעות ספורות אחרי הדיווח.

המקורב הוסיף שאסגרי עזב את הבית שחלק עם ספירס ועבר לדירה משלו. בחודשים האחרונים בני הזוג לא התראו לעיתים קרובות, כיוון שמספר ריבים ביניהם הגיעו לאלימות פיזית וצרחות.

בני הזוג חתמו על הסכם ממון לפני החתונה, לפיו במקרה של פרידה ספירס תשמור על כל הנכסים שרכשה לפני הנישואים. עם זאת, עורך הדין של אסגרי סיפר לאתר שהוא עוד לא הצליח לאמוד ולהפריד את כל הנכסים והרכוש של בני הזוג.

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
פחות/צילום מסך, אינסטגרם

מקורבים לספירס סיפרו שהיא תעשה כל שביכולתה כדי להימנע מדיונים בבית המשפט, ותעדיף לשלם לאסגרי סכום כסף גדול כדי לסיים עם הפרידה.

בני הזוג נישאו ביוני 2022, עשרה חודשים אחרי שהתארסו. אסגרי שלף טבעת לאחר שבית המשפט ביטל את האפוטרופוסות על ספירס, שהעידה בבית המשפט כי נאסר עליה להתחתן או להביא ילדים לעולם.

וואלה! סלבס זוכרת היטב את החתונה השלישית שלה. החברים באווז הזהב לא ראו כזה אירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully