וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייבי, עוד פעם אחת: בריטני ספירס התחתנה!

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 11:04

הכוכבת נישאה בסוף השבוע לסם אסגארי באירוע שאין לתארו אלא כביזאר. מריקודים בישבן חשוף עד האקס שהתפרץ לאירוע - כל הפרטים על החתונה הנוצצת. וואלה! סלבס סקנדל

בסוף השבוע האחרון בריטני ספירס התחתנה עם בן הזוג שלה סם אסגרי. כיאה לספירס, האירוע כולו היה קרקסי להפליא וכלל מוטיבים קיטשיים להחריד, רשימת אורחים מפתיעה ותקרית מפחידה אחת שהעיבה על החתונה.

מי שעיצבה את שמלת הכלה של ספירס הייתה דונטלה ורסאצ'ה, שהלכה על קו קלאסי ונקי אותו ספירס החריבה בעזרת אקססוריז זולים: צ'וקר וכפפות. האם אתם צריכים הוכחה נוספת לכך שכסף לא קונה טעם? אם כן, הביטו בשמלת המיני האדומה אליה ספירס עברה במהלך הערב.

החתונה התקיימה בביתה של הכוכבת בלוס אנג'לס ורשימת האורחים כללה את ורסאצ'ה עצמה, מדונה, סלינה גומז, פריס הילטון ועוד רבים וטובים. מי שלא הוזמן אבל הגיע בכל זאת הוא ג'ייסון אלכסנדר, שהיה בעלה של ספירס ל-72 שעות בשנת 2004.

אלכסנדר שידר בלייב באינסטגרם את הפריצה לאחוזה של הזמרת. המאבטחים במקום עצרו אותו והעבירו אותו לידי המשטרה המקומית. על פי ערוץ E!, אלכסנדר היה מבוקש בשל שתי עבירות קודמות שביצע, בהן גניבה וסחר ברכוש גנוב.

עוד בוואלה!

הפתעה: רבל ווילסון מנהלת מערכת יחסים עם אישה

לכתבה המלאה

כאשר הגיע הזמן לריקודים, עברה ספירס לשמלת מיני שחורה, חשפה ישבן על הרחבה וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה "נשקו אותו! שמעתם אותי!".

בני הזוג התארסו בחודש ספטמבר האחרון, זמן קצר אחרי שהשתחררה מהאפוטרופוסות של אביה. בחודש שעבר חשפה בחשבון האינסטגרם שלה שעברה הפלה, אולם היא ואסגרי אמרו שלא יוותרו על החלום להביא ילדים לעולם.

וואלה! סלבס זוכרת את החתונה הראשונה שלה, שהתקיימה במפגש הסטייק. היה אירוע יפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully