וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: בריטני ספירס מאורסת!

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 9:29

הזמרת העלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא מציגה טבעת מכובדת במיוחד שקיבלה מבן הזוג שלה בחמש השנים האחרונות, סם אסגרי. וואלה! סלבס תופרת חליפת ויניל

בחודשים האחרונים שמה של בריטני ספירס כיכב בכותרות בנסיבות כואבות, לאחר שרב האפוטרופוסות שניהלה נגד אביה נחשף. בין היתר, סיפרה ספירס בבית המשפט שנאסר עליה להתחתן או להביא ילדים לעולם. כעת, לאחר שאביה ויתר וביקש להשתחרר ולהפסיק להיות האפוטרופוס שלה, בן הזוג של הזמרת קפץ על המציאה - והציע לה נישואים.

ספירס (39) העלתה לסרטון האינסטגרם שלה סרטון קצר בו היא מציגה טבעת נוצצת. לצידה עומד סם אסגרי (27), בן הזוג שלה בחמש השנים האחרונות ומעתה גם בעלה לעתיד.

השניים נפגשו בשנת 2016 על סט צילומים לקליפ של ספירס. מנהלו האישי של אסגרי סיפר לאתר TMZ שההצעה התקיימה בביתם של השניים והם מאושרים מאוד: "בני הזוג הפכו את מערכת היחסים הארוכה שלהם לרשמית היום. הם נדהמים מכמויות התמיכה המסירות והאהבה שהם מקבלים".

ספירס הייתה נשואה בעבר לרקדן קווין פדרליין, כמו הביאה לעולם שני בנים. ברזומה שלה ניתן למצוא גם נישואי בזק לחבר ילדות בשם ג'ייסון אלכסנדר, אולם הם בוטלו לאחר 55 שעות.

וואלה! סלבס הייתה שמחה לקבל הצעת נישואים עם טבעת בצל, אבל גם יהלום זה בסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully