וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז הקטיעה: אביה של בריטני ספירס נצפה על כסא גלגלים

עודכן לאחרונה: 13.12.2023 / 12:58

ג'יימי ספירס, אביה של כוכבת הפופ, בריטני ספירס, תועד לראשונה אחרי שנאלץ לכרות ולאבד את רגל ימין שלו בעקבות זיהום חמור שהרופאים לא הצליחו להציל. אז איפה הוא גר עכשיו ומה קרה לו? וואלה! סלבס קארמה איז א ביצ'

החדשות המפתיעות על כךשאביה של כוכבת הפופ בריטני ספירס, ג'יימי ספירס, איבד את רגלו תפסו גם את וואלה! סלבס לא מוכנה. ספירס האב עבר חמישה ניתוחים בחודשים האחרונים, עד שהרופאים הבינו בנובמבר האחרון שכדי להציל אותו, הוא צריך להיפרד מרגל ימין ולכרות אותה.

עוד לא עברו שבועיים וג'יימי נצפה כבר אתמול (ג') בפעם הראשונה מאז הכל קרה, כשהוא על כיסא גלגלים ונעזר באדם אחר כדי להיכנס לרכב. "הוא עדיין גר בקראוון ליד יחידת האחסון של בריטני בה נמצאים גם כל הדברים שלה. הוא עבר ניתוח להחלפת ברך וחטף מזה זיהום נוראי, הוא איבד יותר מ- 10 קילו בזמן הזה", סיפר מקורב לאב.

מיד עם פרסום הידיעה, עלו חששות בצהובונים מעבר לים שהזמרת תנסה לחדש קשר עם אביה למרות ששוחרה מהאפוטרופסות שלו במאבק ארוך שנים ועם תמיכה תקשורתית וציבורית רחבה. אחרי בדיקה, סיפר מקורב לכוכבת שליבה התרכך לאחרונה והיו מספר פעמים בהם היא דיברה על הגעגוע שהיא מרגישה לאביה, וגם על הרצון לשלוח לו כסף ולעזור לו.

בריטני ספירס, ג'יימי ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס, ג'יימי ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

בתגובה לרצונה של ספירס, מקורב נוסף לאב שכונה בעבר כ"מתעלל", אמר: "אין דבר שישמח אותו יותר מלחזור לקשר עם הבת שלו, ומאחורי המילים אין שום כוונה שהיא לא טהורה", מילים שאולי יש לקחת בעירבון מוגבל בהתחשב בדברים שעשה בעבר.

על אף שהבנים של הזמרת עברו לגור עם אביהם קווין פדרליין בהוואי, הרחק ממנה, נראה שהיא עדיין מנסה להתקרב כמה שהיא יכולה לבני המשפחה שנמצאים בזמינות גדולה יותר. את יום ההולדת האחרון שלה חגגה יחד עם אמה, לין ספירס ואחיה בראיין ספירס.

בפוסט לא מאוד קוהרטני שהעלתה הכוכבת לאחרונה כתבה: "קל לעשות לי מניפולציות ולתמרן אותי, אני שמה את הלב שלי על השולחן... אבל אני לגמרי מתכוונת לשנות את כל זה... אני חייבת לקחת זמן כדי להסתכל סביבי ולהעריך מחדש את עצמי ולעשות מה שטוב לי", נקווה שהיא תמשיך בקו הזה.

וואלה! סלבס חשבה שראתה את אבא שלה סוף סוף ואז התברר שזה בחור קירח אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully