וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרחק מאמא ומהספר החדש: הבנים של בריטני ספירס מבלים בהוואי

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 10:15

בזמן שהספר החדש והחושפני של אמם ממשיך לספק כותרות למדורי הרכילות, הבנים של בריטני ספירס נמצאים עם אביהם, קווין פדרליין, בהוואי, לשם עברו לפני כחצי שנה, ונראה שהם משתדלים להתרחק מאור הזרקורים. עד שהפרפרצי תפס אותם. וואלה! סלבס גולשת רוח

לפני כחצי שנה הציב האקס ואב ילדיה של כוכבת הפופ בריטני ספירס, קווין פדרליין, אולטימטום עם זמן קצוב בו הייתה חייבת ספירס להסכים לכך שיעבור יחד עם שני בניה, שון (17) וג'יידן (16), להוואי הרחוקה.

הדבר אכן קרה והבנים למשפחת ספירס-פדרליין נמצאים בימים אלה במדינה הטרופית יחד עם בת זוגו של אביהם, שר ג'קסון. השלושה נצפו אתמול (ג') על ידי צלם הפפראצי של Page Six ביום גיבוש משפחתי של אב ובניו יחד עם אחותם החורגת קורי תוך כדי שהם תופסים גלים בים הסוער, ולפחות במקרה של ג'יידן, מדובר בפעם הראשונה שהוא נתפס על ידי הפפראצי מאז שהוחלט על המעבר בחודש יוני האחרון.

כאמור, במאי 2023 ניסח עורך דינו של פדרליין בקשה לספירס כדי לקבל את אישורה לקחת את הבנים איתו ולקבל עליהם משמורת מלאה. בחלק מהדיווחים סופר על כך שנכון לאותו הזמן הזמרת לא נפגשה עם ילדיה כבר למעלה משנה, ושהיא לא התנגדה למעבר.

קצת אחרי שנחשף כל הסיפור על המעבר לציבור הרחב העלתה ספירס תמונה לחשבון האינסטגרם שלה עם בנה כשעוד היה צעיר מבלי לפרט יותר מידי. על פי הדיווח של TMZ הסיבה למעבר היא שלבת זוגו של פדרליין יש הצעת עבודה באוניברסיטה בהוואי, ולפדרליין עצמו ישנן הזדמנויות מוסיקליות באזור.

בעבר נטען שילידה ואביהם, האקס של הזמרת, דואגים לשלומה וחוששים לחייה כי טענו שהיא משתמשת במת', אותו סם שהביא למותה של הזמרת איימי ווינהאוס והם חששו שתסיים כמוה. אחרי הפרסום של הדברים הכוכבת סירבה לשתוק: "העובדה שאנשים טוענים דברים שאינם נכונים היא כל כך עצובה"

ספירס פתחה גם על היחסים הכואבים עם בניה כשפנתה לפרסטון וכתבה: "האם אתה זוכר שבכל פעם שהגעת אליי הביתה נכנסת לחדר שלך ונעלת את הדלת? ביום שאמרתי לג'יידן שאני רוצה לראות אתכם יותר, מאז לא ראיתי אתכם שוב. זה מצער אותי כי ניסיתי כל כך לעשות דברים נחמדים וזה אף פעם לא היה מספיק טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ואם יש עוד סיבה אולי שהבנים של הכוכבת צריכים עכשיו קצת זמן הרחק מהוילווד ומאור הזרקורים, היא הוצאת הספר האוטוביוגרפי החדש של ספירס שכולל כמה חשיפות מפתיעות מאוד לגבי העבר המפוקפק של הכוכבת. בין הסיפורים מופיעים פרטים חדשים על מערכת היחסים הרעילה שניהלה עם הזמר ג'סטין טימברלייק שכללה בגידות והפלה, אבל הזמרת חשפה גם פרטים על היחס שקיבלה מבני משפחתה במהלך השנים: "מצידו של אבא שלי לשלוח אותי למקום מלא במכורים לקראק והרואין".

וואלה! סלבס לקחה פעם כדור שינה לפני שעלתה למטוס והגיעה בטעות לבוקרשט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully