וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו ספר פתוח: בריטני ספירס שופכת אור על שערוריות מעברה

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 16:57

אחרי ציפייה רבה כוכבת הפופ בריטני ספירס הוציאה את הספר האוטוביוגרפי שמגולל את סיפור חייה. עם פרסום הספר נחשפו פרטים חדשים על השערוריות הכל גדולות מעברה, והפעם, סוף סוף, אפשר לשמוע מה הצד שלה בכל הסיפור

אחד הדברים שמאפיינים את כוכבת הפופ בריטני ספירס הן השערוריות שהייתה במרכזן לאורך השנים בהן היא נמצאת בעין הציבורית. לאחר שחרורה מהאפוטרופוסות של אביה בשנת 2021, ספירס החליטה לפרסם ספר אוטוביוגרפי בשם "The Woman in Me" על חייה, שבפעם הראשונה מציג את הצד שלה וגם חושף פרטים חדשים ועסיסיים.

אחד הסיפורים שחשפה הוא האשפוז הסודי שעברה בשנת 2014 במוסד גמילה, בתקופה בה היא גם יצאה עם מפיק הטלוויזיה צ'ארלי אברסול: "צ'ארלי היה מתאמן כל יום, והיה לוקח תוספי תזונה לפני האימונים, היה לו כל מיני ויטמינים", סיפרה הכוכבת בספרה.

"הוא עשה את המחקר סביב הערכים התזונתיים איתי והתחיל לתת לי תוספי אנרגיה. אבא שלי לא אהב את זה, הוא ידע מה אכלתי, הוא אפילו היה יודע מתי הייתי הולכת לשירותים. אז כשהתחלתי לקחת את תוספי האנרגיה הוא ראה שיש לי יותר אנרגיה על הבמה ושאני בכושר יותר טוב.

בריטני ספירס, ג'יימי ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס ואביה/צילום מסך, אינסטגרם

"הוא התחיל לחשוב שיש לי בעיה, למרות שאלה היו תרופות ללא מרשם, הוא אמר לי להפסיק לקחת אותם ואז שלח אותי למוסד גמילה", סיפרה וחשפה גם את החששות שליוו אותה באותה התקופה בגלל אביה, ג'יימי ספירס: "פחדתי להיות אני, זה היה נורא מצידו של אבא שלי לשלוח אותי למקום מלא במכורים לקראק והרואין".

בנוסף לחשיפה על מוסד הגמילה, הזמרת גם סיפרה פרטים חדשים ונוספים על מערכת היחסים שלה עם הזמר ג'סטין טימברלייק אחרי שרגע לפני יציאתו של הספר התגלה שבמהלך הזמן שהשניים יצאו, ספירס נכנסה להריון אך עברה הפלה לבקשתו.

"זה היה כמו חלום של ילדה, כיף שלא יאומן, במיוחד לילדה כמוני", תיארה את תחילת מערכת היחסים עם טימברלייק, "במסיבת פיג'מות אחת, שיחקנו אמת או חובה ומישהו נתן לג'סטין חובה לנשק אותי. בזמן ששיר של ג'נט ג'קסון התנגן ברגע הוא נישק אותי".

במשך השנים הואשמה הכוכבת בכך שבגדה בזמר, אך עכשיו שהצד שלה מוצג, היא מספרת סיפור אחר לחלוטיו: "היו כמה פעמים במהלך מערכת היחסים שידעתי שג'סטין בגד בי. במיוחד כי הייתי כל כך מוקסמת ומאוהבת, שחררתי את זה, אפילו שהצהובונים התעקשו לדחוף לי את זה לפרצוף.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק. GettyImages
בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק/GettyImages

"בזמן שאן סינק היו בלונדון בשנת 2000 צלמים תפסו אותו עם מישהי ברכב, אבל אף פעם לא אמרתי על זה שום דבר. בזמנו היינו ביחד כבר שנה. הייתה פעם נוספת בה היינו בווגאס, ואחד מהרקדנים שלי שבילה איתו אמר לי שהוא הצביע לכיוונה של מישהי ואמר, "כן אחי עשיתי אותה אתמול", אני לא רוצה להגיד מי זאת הייתה בגלל שהיא מאוד מפורסמת ושהיא נשואה עם ילדים עכשיו. אני לא רוצה שהיא תרגיש רע".

שני הזמרים יצאו אחד עם השנייה בין השנים 1999 - 2002, אחרי שנפרדו המשיכו לצאת עם אנשים אחרים ולבסוף שניהם הקימו משפחה, אבל עם אנשים אחרים. טימברלייק הביא לעולם שני ילדים עם השחקנית ג'סיקה בייל, וספירס הביא לעולם שני ילדים עם השחקן קווין פדרליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully