וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של בריטני שובר שתיקה: "הצלתי את חייה"

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 13:34

ג'יימי ספירס, אביה של הכוכבת ומי שהיה האפוטרופוס שלה במשך 13 שנים, דיבר לראשונה וסיפר שאם לא הוא, כוכבת הפופ הייתה מתה כבר מזמן. וואלה! סלבס פרחים בעליית הגג

מעריציה של בריטני ספירס מחוץ לבית המשפט בלוס אנג'לס/רויטרס

עברה קצת יותר משנה מאז שבית המשפט שחרר את בריטני ספירס באופן רשמי מהאפוטרופוסות של אביה, ג'יימי ספירס. מאז כוכבת הפופ הספיקה להתחתן ובעיקר לתחזק את אחד מחשבונות האינסטגרם המטורללים ביותר ברשת.

ספירס האב, שלא העניק ראיון לתקשורת למעלה מעשור ולא התייחס עד היום לביטול האפוטרופוסות, החליט לשבור שתיקה וסיפר ל"סאן" הבריטי שהוא הציל את חייה של בתו: "זו הייתה חתיכת תקופה. לדעתי, אם לא הייתי האפוטרופוס של בריטני, היא הייתה מתה".

קראו עוד:
בריטני ספירס חושפת מה תעשה בתור אישה חופשיה
בריטני ספירס תכתוב ספר תמורת סכום מופרע

בריטני ספירס, ג'יימי ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
בימים יפים יותר. בריטני וג'יימי ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

לדבריו, בריטני הייתה עטופה ב"קבוצה של אנשים טובים מאוד" והוא היה שמח לשקם את היחסים איתה: "אני אוהב אותה בכל ליבי. המצב בינינו רע מאוד. עם זאת, אני לא חושב שהיא הייתה יכולה לפגוש את ילדיה אם לא האפוטרופוסות. הכוונה שלי הייתה להעניק לבריטני מערכת יחסים טובה ונוחה עם ילדיה".

ספירס האב חשף את המצב הכלכלי של בריטני: "היא הייתה מרוששת, לא היה לה כסף בכלל. האפוטרופוסות איפשרה לה לעמוד על הרגליים מבחינה כלכלית, וכולנו עבדנו קשה כדי שזה יתאפשר". לדבריו, הוא מזועזע מההתנהגות של בתו בשנה שחלפה מאז שההסדר בוטל, וסיכם במשפט האופטימי "המשפחה במצב נוראי. כל שנותר לנו לעשות זה להמשיך להתפלל".

וואלה! סלבס מחפשת מישהו שיעזור לה לעמוד על הרגליים מבחינה כלכלית. פרטים בפרטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully