וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס חושפת מה היא תעשה בתור אישה חופשיה

עודכן לאחרונה: 17.11.2021 / 14:27

הזמרת שיצאה לחופשי אחרי 13 שנים בהן חיה תחת אפוטרופוסות, פרסמה סרטון וסיפרה למעריציה מה היא עומדת לעשות עכשיו. ולא, זה לא מה שאתם חושבים. וואלה! סלבס חוגגת

בסוף השבוע האחרון בית המשפט פסק שבריטני ספירס משוחררת מהאפוטרופוסות של אביה אחרי 13 שנים בהן נשללו ממנה זכויות בסיסיות. ספירס, שהדיעה במהלך ההליך המשפטי הארוך, סיפרה שאולצה לקחת תרופות, להשתמש באמצעי מניעה ולהשתתף בטיפולים שונים ללא הסכמה.

מעריצים רבים של הזמרת שאלו אותה מה תעשה עכשיו כשהיא אדם חופשי, והזמרת העלתה סרטון מתוק לחשבון האינסטגרם שלה וחשפה מה היא מתכננת להמשך.

מעריצי בריטני ספירס מחוץ לביהמ"ש בלוס אנג'לס בתום ההחלטה על שחרורה מאפוטרופסות, 12 בנובמבר, 2021. רויטרס
לא שכחה להודות למעריצים/רויטרס

"חייתי ככה 13 שנים. זה זמן ארוך מאוד להיות במצב לא רצוי. אני שמחה שכעת אני יכולה לאחוז במפתחות של הרכב שלי, להיות עצמאית ונשית, להיות בעלת כרטיס אשראי ולהחזיק כסף מזומן, לקנות נרות. מדובר בדברים קטנים שעושים הבדל עצום".

ספירס לא שכחה לשחרר עקיצה כלפי בני משפחתה: "אני לא כאן כדי לשחק את תפקיד הקורבן כי חייתי עם אנשים כאלה כל חיי, וזו גם הסיבה בגללה עזבתי את הבית. עבדתי קשה בשמך 20 שנים ואני כאן כדי להשמיע את קולם של אנשים בעלי מגבלות אמיתיות. אני אישה חזקה מאוד ויכולה רק לדמיין מה המערכת עשתה לאנשים חלשים ממני. כולי תקווה שהסיפור שלי יביא לשינוי במערכת".

בסוף דבריה, הודתה הזמרת לתנועת Free Britney, שתמכה בה: "הקול שלי הושתק למשך הרבה זמן. בזכותכם ובזכות העלאת המודעות למצבי חיי ניצלו".

וואלה! סלבס סוגדת לבריטני ספירס עוד מהתקופה שלה במועדון מיקי מאוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully