וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס חושפת: נכנסתי להריון מג'סטין טימברלייק

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 10:29

אחת ממערכות היחסים שזכורות טוב טוב לכולנו היא זאת בין כוכבת הפופ בריטני ספירס והזמר ג'סטין טימברלייק שאורכה היה שלוש שנים בלבד אך היא הייתה מלאה בעליות אך בעיקר במורדות, אז מה קרה כשהיא נכנסה ממנו להריון?

גם לזמרת הפופ בריטני ספירס וגם לחמאס יש דבר משותף אחד, והוא שאף אחד מהם לא נותן לנו רגע אחת של נחת. הכל התחיל אי שם בחודש יולי, כשבישרה ספירס לעולם שהיא מתוכננת להוציא ספר אוטוביוגרפי חדש בשם "The Woman In Me", שמגולל את המסע הלא פשוט שעברה. בימים אלה מכונות יחסי הציבור המשומנות של הוליווד מכינות את הקרקע ליציאתו ב- 24.10 ואנחנו זוכים לפרט מפיל לסתות.

מתברר שבזמן שהזמרת יצאה עם הזמר ג'סטין טימברלייק במשך שלוש שנים, נכנסה ספירס להריון מהזמר שהיה אז חבר להקת אן סינק. היא סיפרה שהיא דווקא רצתה את התינוק: "חלמתי על לבנות משפחה" ובעיקר רצתה לבנות את אותה המשפחה עם טימברלייק.

מהצד השני טימברלייק שהיה רק בתחילת הקריירה שלו לא היה מוכן להיות אבא בשלב כל כך מוקדם של החיים, ולא רצה עדיין לקחת את כל האחריות שנכללת בלהיות הורה. הזמרת חשפה שהוא חשב שהם צעירים מידי ובעקבות כך היא עשתה הפלה: "זאת הייתה הפתעה, אבל בשבילי, זאת לא הייתה טרגדיה".

היא המשיכה: "אהבתי את ג'סטין כל כך, תמיד ציפיתי שנהיה משפחה יום אחד. זה פשוט היה כל כך הרבה יותר מידי מוקדם ממה שציפיתי. הוא אמר שהוא לא מוכן להכניס תינוק לחיים שלנו, שהיינו יותר מידי צעירים. אני בטוחה שאנשים ישנאו אותי על זה אבל הסכמתי לא להביא את התינוק הזה.

אני לא יודעת אם זאת הייתה ההחלטה הנכונה, אבל אם זה היה תלוי רק בי, הייתי עושה את זה. אבל ג'סטין לא היה בטוח שהוא רוצה להיות אבא", כתבה באוטוביוגרפיה שהגיעה לידי אתר People.

ספירס וטימברלייק היו במערכת יחסים משנת 1999 ועד 2002, לימים כל אחד מהם הביא ילדים, אבל עם אנשים אחרים. הזמר הביא לעולם שני בנים יחד עם השחקנית ג'סיקה בייל, והזמרת הביאה לעולם שני בנים עם השחקן קווין פדרליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully