וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממציאים שקרים": בריטני ספירס נגד הגרוש והילדים שלה

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 12:07

לאחר שפורסם כי בניה של בריטני והגרוש שלה, קווין פדרליין, חוששים לחייה כי היא משתמשת בקריסטל מת', לכאורה, הזמרת יוצאת נגדם ופותחת פצעים כואבים. וואלה! סלבס טראגית

בריטני ספירס נגד קווין פדרליין והבן שלה. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס נגד קווין פדרליין והבן שלה/צילום מסך, אינסטגרם

במהלך סוף השבוע פורסם ב DailyMail כי קווין פדרליין, הגרוש ואבי ילדיה של בריטני ספירס, וילדיהם, שון פרסטון (17) וג'יידן (16), חוששים לחייה של הזמרת כיוון שהיא משתמשת בסם המסוכן קריסטל מת', וכי הם חוששים שסופה יהיה דומה למותה הטראגי של איימי ווינהאוס במידה והיא לא תקבל עזרה דחופה.

בפוסט ארוך שפרסמה אתמול (א') בעמוד האינסטגרם שלה, ספירס הדפה את הטענות וטענה כי מדובר בשקרים: "העובדה שאנשים טוענים דברים שאינם נכונים היא כל כך עצובה. זה לא הגיוני בעייני שהם אומרים את זה". הזמרת פתחה גם את היחסים הכואבים עם שני בניה כשפנתה לפרסטון וכתבה: "האם אתה זוכר שבכל פעם שהגעת אליי הביתה נכנסת לחדר שלך ונעלת את הדלת? ביום שאמרתי לג'יידן שאני רוצה לראות אתכם יותר, מאז לא ראיתי אתכם שוב. זה מצער אותי כי ניסיתי כל כך לעשות דברים נחמדים וזה אף פעם לא היה מספיק טוב".

הזמרת האשימה את בניה ואת פדרליין בכך שהם מפיצים עליה שקרים לתקשורת: "אתם הולכים מאחורי הגב שלי ומדברים עלי. זה שובר לי את הלב. זה עצוב שזה כאילו בסדר להמציא עליי שקרים לתקשורת. למה אומרים לי שאני צריכה להתעלות מעל כשכולם יורדים כל כך נמוך??"

במקביל לכך, פדרליין עצמו האשים את כתבי ה- DailyMail וה"סאן" בכך שהם סילפו את דבריו ופרסמו שקרים. הוא מסר לאתר TMZ: "זה מצער את המשפחה שלנו שדפני ברק וארביל גונאסטי החליטו להמציא שקרים ולפרסם את כאב הלב שספגה המשפחה שלנו, יחד עם הטראומה של ילדינו הקטנים", והמשיך: "המשפחה שלנו אכן דיברה איתם כמה וכמה פעמים. זה נעשה בצורה מכובדת עם אהבה וחמלה לבריטני ולמשפחת ספירס. השקרים והנסיונות שלהם לנצל קטינים הם בשביל קליק-בייט ועוד דוגמה דוחה למקום שבו, למרבה הצער, העיתונות נמצאת היום".

הסיפור האחרון מסעיר מאוד את מעריציה של ספירס, שטוענים שהכל נעשה באופן מחושב למדי על ידי פדרליין, וזאת מכיוון שתשלומי המזונות הגבוהים מאוד שבריטני משלמת לו עבור ילדיהם עומדים להסתיים בקרוב, וכי לא סתם הוא מתכנן להעביר את הילדים להוואי, שם החוק מחייב על תשלום מזונות עד גיל 23, ולא גיל 18 כמו במרבית המדינות בעולם. לאחרונה עלה גם סרט דוקו חדש, המספר על חייה החדשים של הזמרת לאחר השחרור מאופטרופסות אביה ומעלה עדויות לא פשוטות על מצבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully