וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבודדת, ישנה ללא הפסקה ובמשבר עם הבעל: החיים החדשים של בריטני

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 10:36

סרט דוקו חדש שיצא אתמול מספר על חייה של הזמרת בריטני ספירס לאחר השחרור מהאופטרופסות של אביה, ומעורר לא מעט סערה ברשת. וואלה! סלבס טוקסיק

בנובמבר 2021 בריטני ספירס השתחררה סוף סוף מהאופטרופסות של אביה, אחרי קרוב ל-14 שנים שכללו מאבק ציבורי ומשפטי ממושך. מאז היא הספיקה להתחתן, לפרסם סרטונים משונים ברשתות החברתיות ולחוות לא מעט משברים. סרט חדש שיצא אתמול (ב') חושף את חייה החדשים, ומעורר לא מעט מהומה ברשת.

"בריטני ספירס: מחיר החופש", הוא סרט הדוקו החדש בהפקת TMZ, המגולל את חייה החדשים של הזמרת מאז שהשתחררה מהאופטרופסות ומציג ראיונות ועדויות של "מקורבים לבריטני", לצד מומחים לבריאות הנפש והפסיכולוגיה ועיתונאי רכילות ובידור המסקרים וחוקרים את חייה מאז, ומעלה עדויות לא פשוטות כביכול על מצבה. בסרט נטען כי היא חיה בבדידות, ישנה לאורך ימים שלמים ומבלה לעיתים שעות ארוכות ב"נהיגה ללא תכלית" כשהיא נוסעת ברחובות לוס אנג'לס ללא מטרה מוגדרת.

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
אסרי וספירס/צילום מסך, אינסטגרם

עדויות נוספות העולות מהסרט קשורות לחיי הנישואין של ספירס עם בעלה, סאם אסגרי. לטענת המפיקים, הנישואין בין השניים יודעים בעיקר משברים, שהם מרבים לריב ולהתווכח בצעקות ואף הגיעו לאלימות עד שהמאבטחים שלה נאלצו להתערב וכי השניים לא נמצאים לרוב ביחד באותו הבית. אסגרי עצמו העלה לעמוד האינטסגרם שלו סטורי בו הוא תקף את הבחירה לערוך סרט שכזה, שעלה לפני פרסום העדויות על המצב בין השניים והספיק להמחק מאז. הוא טען בסרטון כי מדובר בקליקבייט שנועד למשוך קוראים עבור כסף ומשתמש בחיים של הזמרת לשם כך: "זה מגעיל לחלוטין שאנשים שהיו בחיים שלה כשלא היה לה קול הולכים ומספרים את הסיפור שלה כאילו הוא שלהם. אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים באינטרנט."

מנגד, מעריצי הזמרת מעלים טענות ברשתות החברתיות כי הסרט נועד להשמיץ אותה, שהוא מקודם על ידי בעלי אינטרס שונים שרוצים להציג אותה כמעורערת וכי הכל נועד לסקל את יציאת הספר שספירס כותבת, ובו על פי השמועות היא חושפת פרטים מחייה הקשורים ללא מעט מפורסמים שהיו מעורבים בהם, כמו האקס המפורסם ג'סטין טימברלייק. המעריצים החלו לקדם בטוויטר האשטג שקורא לחסום את TMZ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully