וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תתקשרו למשטרה": בריטני ספירס מדאיגה את המעריצים

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 12:48

הזמרת המעורערת העלתה סרטון מוזר נוסף לעמוד האינסטגרם שלה, תגובות ממעריצים שמודאגים ממצבה הנפשי. וואלה! סלבס ביזאר

לא, אתם לא חווים דה ז'ה וו, למרות שגם וואלה! סלבס מרגישה שהיא חיה באותו הלופ, בו בריטני ספירס מעלה עוד ווידאו מוזר לעמוד האינסטגרם שלה והמעריצים שוב מודאגים ממצבה הנפשי ומציפים את תיאוריות הקונספירציה לגבי מצבה האמיתי.

ספירס העלתה לחשבון האינסטגרם ווידאו שלה בו היא מדברת במבטא אוסטרלי-בריטי משהו, ומספרת בו על שמלה שהיא הכינה בעזרת חברה שעזרה לה לתפור אותה, ולאחר מכן קופצת לשמלה אחרת שנשלחה אליה מחברה. בין לבין, הזמרת רצה ברחבי החדר כשהיא רוקדת עם השמלה ואז פונה אל הצופים ואומרת: "אני רק רוצה שתדעו שאם אני סוגרת את האינסטגרם שלי, אל תקראו לשוטרים".

הכוכבת המעורערת מתייחסת לפעמים הקודמות בהן היא סגרה את חשבונה וגרמה לדאגה בקרב מעריציה, מה שהוביל אותם לדווח למשטרה ולבקש מהם לדרוש בשלומה. בסוף הווידאו הזמרת ממשיכה לרוץ ברחבי החדר ולצעוק "לעולם אל תהיו רכבת הרים!". גם הכיתוב המלווה את הפוסט מוזר לא פחות: "הישארו צנועים כולכם! היי אמא ואבא, אני כוכבת! שמעתם?". מה.

רק לפני שבועיים דווח שקרוביה תכננו לערוך לה התערבות שבוטלה לבסוף, דבר שהוכחש על ידי מקורביה של הזמרת, כולל בעלה סאם אסגרי שהכחיש את הידיעה.

וואלה! סלבס מאסה בטלפונים למשטרה ורכשה לחצן מצוקה שעוזר לה להרגיש פחות בודדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully