וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקורבים של בריטני מודאגים: "יש חשש רציני שהיא הולכת למות"

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 13:44

נראה שמצבה הנפשי של הזמרת המעורערת הולך ומתדרדר, ומקורביה חוששים לחייה ולסובבים אותה. מה עובר על בריטני? וואלה! סלבס התערבות

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
בהחלט. בריטני ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

החודשים האחרונים לא היו פשוטים עבור בריטני ספירס, שאמנם השתחררה מהאפוטרופוסות של אביה, אבל נתפסה כשהיא לא יציבה במיוחד מבחינה נפשית, דבר שעורר את חששם את המעריצים.

הסיפור החל בשבוע שעבר, אז אתר TMZ דיווח כי הייתה תכנית לערוך לזמרת התערבות. מאחורי התכנית עמדו בעלה של ספירס סאם אסגרי, המנהל שלה ואנשי רפואה מקצועיים. המנהל אף שכר בית באזור לוס אנג'לס, בו הם התכוונו לערוך את ההתערבות ולאחר מכן קיוו שבריטני תגור שם במשך חודשיים על מנת להתאושש. התכנית, כאמור, בוטלה.

באתר ACCESS דיווחו כי אסגרי הכחיש בפניהם את הדברים וכי לא תוכננה שום התערבות. "אשתי בשליטה מלאה על חייה ותמשיך לקבל את כל ההחלטות הכרוכות בטיפול בעצמה. הספקולציות בנוגע למצבה הבריאותי לא הולמות וצריכות להפסק מיד".

מקורבים לזרמת סיפרו לאתר TMZ כי יש להם חשש רציני לחייה: "היא מהווה סכנה רבה לעצמה ולסובבים אותה, זו פצצת זמן מתקתקת". מקורב אחר הוסיף, "יש חשש רציני שהיא הולכת למות או להרוג מישהו. היא לא לוקחת את הטיפול התרופתי שלה שחיוני לייצוב מצב הרוח שלה ובמקביל משתמש בחומרים אחרים כמו קפאין ואדרל, מה שמחמיר את מחלת הנפש שלה".

בריטני ספירס. AP
רק בריאות ממי/AP

ספירס עצמה התייחסה גם היא לשמועות, ופירסמה בעמוד האינסטגרם שלה סרטון ריקוד נוסף, בתוספת הכיתוב: "אם העולם אומר עלי דברים רעים, תהיו בטוחים שאני אמצא את הדרך שלי להאיר דברים. תמיד יש לי, זה הגורל שלי. ירדתי קצת במשקל, אבל זה מרגיש די נחמד".

וואלה! סלבס תכננה לערוך לעצמה התערבות, אבל אז הבינה שלאף אחד אחר לא אכפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully