וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשבר הלב: בריטני ספירס פרסמה תמונה נוסטלגית שלה ושל בנה

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 14:31

לאחר שנודע כי קווין פדרליין, בעלה לשעבר של הכוכבת האייקונית, מתכנן לעזוב יחד עם ילדיה וזוגתו הנוכחית להוואי, בריטני ספירס פרסמה תמונה נוסטלגית שלה ושל בנה ששוברת לנו את הלב. וואלה! סלבס משפחתית

בריטני ספירס, הכוכבת שידעה לא מעט שערוריות בשנים האחרונות, אחרי שהייתה תחת שליטת אביה והשתחררה ממנו בשנה האחרונה, פרסמה באינסטגרם תמונה נוסטלגית שלה ושל בנה, לאחר שנודע כי בעלה לשעבר, קווין פדרליין, מתכנן לקחת את ילדיה, שון בן ה-17 וג'יידן בן ה-16, לעבור איתם ועם זוגתו הנוכחית, ויקטוריה פרינס, להוואי.

הכוכבת פרסמה את התמונה הנוסטלגית, והוסיפה בכיתוב אימוג'י של פרחים בלבד, ובלי הסבר מעבר. אתר TMZ דיווח כי לבת הזוג של פדרליין יש הצעת עבודה באוניברסיטה בהוואי, ולפדרליין עצמו ישנן הזדמנויות מוסיקליות באזור. עורך דינה של ספירס, מתיו רוזנגרט, מסר במהלך השבוע כי "ספירס לא תתערב ותסכים למעבר של פדרליין וילדיה". רוזנגרט הוסיף כי הוא לא צפה מחלוקת מהסוג הזה כשפנו אליו בנוגע למעבר לראשונה בחודש אפריל, ושיתף כי הפציר בזמנו לשמור על העניין כפרטי "למען כבוד הצדדים המעורבים, כולל הילדים".

בריטני שהתבקשה לאשר את המעבר, לא השיבה למספר הפניות שקיבלה בנושא, ומערכת ההגנה של פדרליין הציבה לספירס אולטימטום להגיב עד סוף השבוע הקרוב. לדבריו של פדרליין, ספירס מונעת ממנו לשכור דירה ואשתו לא יכולה להתחייב לעבודה כיוון שהיא לא השיבה לבקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully