וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני צריכה להעריך מחדש": בריטני ספירס סוף סוף עושה חשבון נפש

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 12:33

חיכינו ודאגנו לא מעט זמן בסיקור הנרחב סביב כוכבת הפופ בריטני ספירס עוד לפני ששוחררה מהאפוטרופסות של אביה. עכשיו, כמעט שנתיים בדיוק אחרי היום המרגש בו הפכה לאישה לעצמה, הזמרת החליטה לעשות שינוי מבורך בחייה. וואלה! סלבס מטופלת

נשמע שכוכבת הפופ בריטני ספירס התחילה לעלות על דרך המלך במסע שלה להפוך לאדם בריא ושמח יותר, למרות כל הקשיים ותמונות העירום שהיו בדרך. "זה כל כך מוזר להיות רווקה שוב, היה לי באמת הרבה זמן להתבונן בעבר, בטוב וברע", כתבה הזמרת בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אתמול (א').

היא שיתפה שהזמן שהיה לה אחרי הגירושים מהאקס סאם אסגרי הביא אותה לחשוב לעומק: "הבנתי שאני לא מדברת לעצמי בצורה נחמדה בכלל. קל לעשות לי מניפולציות ולתמרן אותי, אני שמה את הלב שלי על השולחן... אבל אני לגמרי מתכוונת לשנות את כל זה... אני חייבת לקחת זמן כדי להסתכל סביבי ולהעריך מחדש את עצמי ולעשות מה שטוב לי? כמו שגרה, ואני בדרך כלל עושה את אותם הדברים כל יום...".

"בכנות אני משועממת אבל גם מפחדת מהרבה דברים... הדרך שאני חייה בה את חיי היא שלי... היו כל כך הרבה אנשים שחיבלו בזה... אבל לדעת שזה בסדר להיות אנוכית עם החיים שלי ולהינות מהם זה מדהים! אני אגיד שהשגרה שלי והעניינים היומיומיים נראים טיפשיים לפעמים. אמא שלי תמיד הייתה מבקרת את הנזירות בבית הספר הקתולי "St. Mary"... היא הייתה הולכת לשם שהייתי צעירה יותר והנזירות תמיד היו נותנות לי עוגיות".

בריטני ספירס לין ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס לין ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

"אהבתי ללכת לשם כי השמש תמיד הייתה בחוץ והיה שם יפה כל כך. זה מוזר בגלל שיש לי גינה קטנה עם פרחים על המרפסת מחוץ לחדר שלי, כשאני מצלמת אותה זה נותן אשליה שהם מחוברים לעצים מבחוץ, זה מאוד יפה שהשמש מגיעה בדיוק למקום הנכון".

"התמונה נראית כמו יהלומים שנוצצים בכל מקום. כל פעם שאני יוצאת לשם אני חושבת על הנזירות בכנסיה שהייתי הולכת אלייה פעם. בכנות אני לא בטוחה למה אני רושמת את כל השטויות האלה, אולי התמונה הזאת", סיכמה והצביעה לאיור של הנזירה שפרסמה יחד עם הדברים.

אז נכון שלא מדובר בהצהרה קוהרנטית מידי, אבל בהתחשב בכך שמדובר בספירס אולי זה הכי טוב שנקבל. כנראה ברוח הערכת חייה מחדש, ספירס החליטה להחזיר לשגרה שלה גם את אמה לין ספירס, איתה לא הייתה בקשר במשך שנים, אך זה לא מה שמנע מהשתיים לחגוג יום הולדת 42 לזמרת יחד עם אחיה בראיין ספירס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

נזכיר שלפני שנתיים, כמעט בדיוק, כוכבת הפופ סוף סוף שוחררה מהאפוטרופסות של אביה ג'יימי ספירס. כנראה הקארמה שלו עובדת שעות נוספות כי אחרי שלקח לה את העצמאות במשך שנים כל כך ארוכות גם עצמאותו נלקחה ממנו כשנאלץ לעבור כריתת רגל בעקבות זיהום חמור שחמישה ניתוחים לא הצליחו להציל.

למרות כל מה שעולל לה, על פי דיווחים בצהובונים מעבר לים, ליבה של הזמרת דווקא התרכך כלפיי אביה והיא דיברה כבר מספר פעמים על לשלוח לו הודעה או כסף. "אין דבר שישמח אותו יותר מלחזור לקשר עם הבת שלו, ומאחורי המילים אין שום כוונה שהיא לא טהורה", נמסר ממקורב לספירס האב.

וואלה! סלבס משקרת שהיא הולכת לניתוח אפנדציט כל פעם שמזמינים אותה לאירוע משפחתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully