וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס, עשיתי זאת שוב: בריטני ספירס בפוסט נוסף ללא בגדים

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 14:17

מצבה של כוכבת הפופ ממשיך להדאיג את המעריצים, אחרי שהעלתה (שוב) סרטון משונה במיוחד כשהיא במיטה וללא בגדים, ולאחר כמה ימים תמונה נוספת מחוף הים כשהיא ערומה לחלוטין. וואלה! סלבס מוטרדת

בריטני ספירס רוקדת בחדר הכושר/אינסטגרם. צילום מסך

רק לא מזמן כולנו הרמנו גבה או שתיים אחרי ריקוד הסכינים של כוכבת הפופ בריטני ספירס, ונראה שהיא עדיין מסרבת לקחת רגע אחד של נחת. ספירס ממשיכה להלחיץ את המעריצים עם פוסטים חדשים שמעלים דאגה אמיתית לשלומה, וגם קצת פחד מהפרצופים שהיא מספקת למצלמה.

בסרטון חדש שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אתמול (ד') היא צילמה את עצמה כשהיא עירומה לגמרי במיטה, לא שמדובר במשהו יוצא דופן בכל הנוגע אלייה. תוך כדי שהיא מתגלגלת בין הסדינים הזמרת לא שוכחת להשוויץ בצ'וקר השחור שצמוד לצווארה ולאחל בוקר טוב עם שיניים חשופות כמה וכמה פעמים.

בנוסף לסרטון העירום, היא לא שכחה להעלות גם סרטון שלה מתוך אימון בו היא רוקדת באקסטזה: "זה חשוב מאוד שהישבן שלך יהיה מוכר בסיטואציות מסויימות!!! נ.ב אני עושה שטויות כי משעמם לי!!! נ.ב.ב אני צריכה לעשות שורשים, אני נראית כמו באם באם ממשפחת פינסטון", הזכירה הכוכבת את הדמות מהסדרה על המשפחה הקדמונית.

אם כל זה לא היה מספיק, במהלך הלילה העלתה הכוכבת תמונה עם ישבן חשוף וכשהיא טופלס על חוף הים, כשצל של הגבר האלמוני שצילם אותה נמצא בפריים: "זאת רק אני", כתבה על התמונה, שכבר הייתה קיימת בפיד שלה אך משום מה הועלתה שוב, מי ביקש?

בחודש אוקטובר האחרון ספירס הוציאה ספר אוטביוגרפי חדש, בו חשפה כמה מהשערוריות הגדולות שחוותה בעברה, כולל האשפוזים במוסדות הגמילה, היחסים עם אבא שלה וגם פרטים מעניינים וחדשים על מערכות היחסים שניהלה עם האקסים המפורסמים שלה, כולל הפלה שעברה אחרי שנכנסה להריון מג'סטין טימברלייק.

וואלה! סלבס רקדה בעירום רק פעם אחת ואז גילתה שהחלון שלה היה פתוח לרווחה, לשכנים שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully