וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הכי חדה: ריקוד הסכינים של בריטני ספירס נגמר בדם

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 12:58

הזמרת המעורערת בריטני ספירס העלתה לחשבון האנסטגרם שלה סרטון בו היא רוקדת כשהיא אוחזת סכינים. תחבושת וחבורות שהופיעו על גופה הדאיגו את המעריצים והיא סיפקה הסבר שלא הניח את דעתם. וואלה! סלבס משחיזה

בריטני חבושה/אינסטגרם. צילום מסך

נראה שהעולם כולו התרגל לטרלול של בריטני ספירס, שכולל בעיקר ריקודים מעוררי רחמים ומלתחה שצריכה לעלות באש. בימים האחרונים הזמרת המעורערת עוררה גל דאגה מחודש, לאחר שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה ריקוד שכלל סכינים.

מעריציה של ספירס הביעו דאגה למצבה והיא כתבה "תקלילו, בסך הכל חיקיתי את ההופעה של שאקירה". בסרטון נוסף שהעלתה, ידה של ספירס הייתה חבושה וצופים חדי עין שמו לב לחתך או חבורה על ירכה.

מי שצפו בספירס מקרוב היו כלבי המחמד שלה, שלא יצאו בזול מהאירוע. על פי דיווח בבלוג Crazy days and nights, אחד מהם נפצע בטעות ונזקק לטיפול וטרינרי. המעריצים לא נשארו אדישים למראות והגיבו בהמוניהם: "נהדר. אם עד עכשיו לא דאגתי מספיק לבריאות הנפשית של בריטני, עכשיו אני צריך לדאוג לבריאות הפיזית של הכלבים שלה", כתב מעריץ מודאג ואילו אחר הוסיף "מה קורה עם בריטני ספירס? אני מודאג, הכלבים מודאגים".

בחודש מאי האחרון אתר TMZ דיווח שמקורביה של ספירס חוששים לשלומה, כיוון שהיא מגלה חיבה יתרה לסכינים. בין היתר, דווח שהיא ישנה עם סכין מתחת לכרית מקורות יודע דבר הציעו "להרחיק ממנה סכינים וחפצים חדים. היא מהווה סכנה לעצמה ולסובבים אותה".

וואלה! סלבס גילחה את הראש כמחווה לימים היפים של עדן הראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully