וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אוהבת חזיות": בריטני ספירס חוגגת עם אמא שלה ועירום

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 9:52

כוכבת הפופ בריטני ספירס נאבקה להשתחרר מאחיזת הוריה במשך שנים עד שלבסוף הצליחה בזכות תמיכה ציבורית רחבה. עכשיו שהיא אדם לעצמה, הזמרת החליטה לחגוג יום הולדת עם אמא שלה ובפרסום סרטון חשוף מידי. וואלה! סלבס חזיה ותחתון

בריטני ספירס לין ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס לין ספירס/צילום מסך, אינסטגרם
בריטני ספירס לין ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס לין ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

כדי לשחרר את כוכבת הפופ בריטני ספירס מהאפוטרופסות של אביה נדרשו הפגנות ענק ודיון משפטי מסועף שהוביל לכך שבסופו של דבר, הזמרת באמת הייתה חופשייה. מאז היא הספיקה לפרסם הרבה סרטונים מטרידים, להתחתן, להתגרש, ולאשר לילדים שלה לעבור להוואי בלעדיה.

למרות כל מה שהעבירו אותה הוריה, כוכבת הפופ בחרה בכל זאת לחגוג יחד איתם ועם אחיה את יום ההולדת ה- 42 שלה: "להיות יחד ולחגוג יחד עשה ממש טוב למשפחה", סיפר מקורב להם ל- People בעקבות צילומי פפראצי שצולמו על ידי TMZ ומראים את המאמא המאחדת יוצאת מביתה של הזמרת על הבוקר, אחרי שכנראה בילתה שם את הלילה.

בחודש מאי האחרון השתיים חידשו את הקשר אחרי שנים ארוכות, והכוכבת כמובן דאגה לעדכן את עוקביה: "אמא שלי המתוקה הופיעה על פתח הדלת שלי אחרי שלוש שנים", כתבה הזמרת בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. יפה שלין ספירס מצאה זמן לבקר בהתחשב בזה שהיא עובדת בתור מורה מחליפה בבית ספר כי אין לה כסף, תזמון מעניין.

"עבר כל כך הרבה זמן... תמיד יש דברים שצריך לפתור עם המשפחה, אבל הזמן ריפא את כל הפצעים שלנו!!! ואחרי שהצלחנו לתקשר את מה שהחזקנו בבטן כל כך הרבה זמן, אני מרגישה כל כך מבורכת שאנחנו יכולים לנסות לתקן את הדברים!!! אני אוהבת אותך כל כך. נ.ב אני כל כך ברת מזל שאנחנו יכולות לשבת לקפה יחד אחרי 14 שנים!!! בואי נצא לקפה אחר כך!!!", חתמה הכוכבת.

כאמור, אמה של ספירס לא נמצאת במצב כלכלי טוב ובהתחשב בזה שכמעט כל האנשים בחייה של הזמרת ניצלו אותה, העובדה הזאת מעלה חששות. רק לפני כמה חודשים דווח בצהובונים מעבר לים שהיא מתקשה לשלם את החשבונות שלה והיא מנסה לעמוד בקצב בעזרת העבודה שלה כמורה מחליפה.

כרגיל אצל בריטני שום אירוע לא מושלם בלי דרך כזאת או אחרת של עירום, אבל הפעם היה מדובר ברמה אחרת לגמרי. מדובר בסרטון שעובר את גבול הטעם הטוב, לא שמראש היינו קרובים, עם תחתונים, חזיה ויכולות עריכה שלא יביישו ילד אייפד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בריטני ספירס מפזזת בעירום כמעט מלא/אינסטגרם. צילום מסך

"סוף סוף מצאתי חזיה בויקטוריה'ס סיקרט שלא מכאיבה!!", כתבה בריטני בפוסט שבוודאות לא היה ממומן והמשיכה: "אני אוהבת חזיות פוש אפ אבל אני לא אוהבת חזיות פוש אפ מרופדות!!! החזיה הזאת גאונית... היא מעלה אותך למעלה ואין ריפוד!! זה גם משי!!!".

"אני אפילו לא מרגישה כאילו אני לובשת משהו וזה גם צבע יפה!!! גיל 40 אתה יכול למצוץ לי את הזין!!! חגגתי יום הולדת שש השנה. אני מרגישה בת שש רוב הזמן גם ככה!!!", גם אנחנו מרגישים שאת בת שש לפעמים בריטני. בסרטון עצמו היא אמנם לא מדברת ומסתפקת ברעש לבן וצילומי קלוז אפ מוגזמים על החזה או הפנים שלה.

וואלה! סלבס פתחה פעם אונליפאנס אבל לא היה ביקוש אז היא ויתרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully