וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם סכינים ומעט בגדים: בריטני ספירס בעוד סרטון מעורר תהיות

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 14:59

כוכבת הפופ בריטני ספירס ממשיכה לתדלק את השמועות על האובסיסה שלה לסכינים ומפזזת עם שניים מהם בכל יד, חולצה מנוקדת קטנטנה ותחתון בלבד בעוד סרטון שהעלתה לאינסטגרם. האם מדובר בבדיחה תמימה או באובססיה מסוכנת? וואלה! סלבס קרינג'

יש הרבה מילים שאפשר לתאר בהן את כוכבת הפופ בריטני ספירס, אך לצערנו אף אחת מהן היא לא "יציבה". אולי זה הקושי מול המשפחה וההורים שלה, אולי זה המשבר אחרי הגירושים ואולי זה פשוט הכל ביחד, כך או כך המצב לא נראה טוב.

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה פרסמה הכוכבת עוד סרטון שלה מפזזת, מרקדת ומסתובבת סביב עצמה עם שני סכינים כשמה שאת מה שהיא לובשת ניתן להגדיר בתור "המינימום הנדרש" כדי שלא יסירו לה את הפרסום מהפרופיל. אבל הדאגה האמיתית של וואלה! סלבס הייתה כששלושת הכלבים של הזמרת הופיעו מאחוריה עם מבטים מבולבלים בזמן שהיא מנסה לשחק פרוט נינג'ה במציאות, ובלי פירות.

אך לפני שתתחילו לשלוח מכתבים לרשויות בארה"ב מתוך דאגה לשלומה, מומלץ להעמיק בפוסט: "התחלתי לשחק עם סכינים במטבח היום!!! אל תדאגו אלה לא סכינים אמיתיים!!! הלוואין מגיע בקרוב". אך למרות ההצהרה שרק היום החלה לשחק עם סכינים, זאת לא הפעם הראשונה שהשם של בריטיני חולק עם החפץ החד כותרת.

בחודש שעבר פורסם לראשונה ב- TMZ שבסיום האפוטרופוסות על ספירס, מי שהיו אחראים עלייה כתבו רשימת המלצות והצעות, וציינו שם חיבה מיוחדת לסכינים. אם זה לא מספיק, בראיון ישן של השחקנית ג'יימי לין ספירס, אחותה של הזמרת, סיפרה על פעם אחת בה נעלה אותה הזמרת בחדר בו שתיהן שהו בזמן שהכוכבת איימה עלייה עם סכין.


וואלה! סלבס משתמשת בסכינים רק כדי לנסות לבשל ללא הצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully