וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגידה או סחיטה? כל הספקולציות סביב הגירושים של בריטני ספירס

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 16:39

לאחר שנודע כי הכוכבת המעורערת ובעלה סאם אסגרי סוגרים את הבסטה ומתגרשים אחרי 14 חודשי נישואים, פרטים חדשים מסבכים את העלילה. וואלה! סלבס לולי טרלולי

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
בגידה או סחיטה?/צילום מסך, אינסטגרם

אמש (ד') האדמה רעדה אחרי שנודע כי בריטני ספירס ובעלה סאם אסגרי מתגרשים אחרי 14 חודשים של נישואים, כך דווח באתר TMZ. הסיבה לגירושים צפה מעל פני השטח במהירות הבזק, לאחר שמקורב לבני הזוג סיפר לאתר שאסגרי התעמת עם ספירס בעקבות שמועות על בגידה מצידה, ובחר להאמין לאותן שמועות. אבל מה מתברר? שהתמונה מורכבת עוד יותר.

לפי פרסום בחשבון האינסטגרם של הבלוג deuxmoi, דווח כי השמועות על בגידה אינן נכונות ובמקום זאת נדמה כי מדובר בוויכוח כלכלי: "אף אחד לא בגד. מדובר בחלוקה מחודשת של נכסים במטרה להתכונן לטיפול שתזדקק בריטני".

לפי אתר PageSix, אסגרי איים לכאורה על ספירס שתשלם לו יותר ממש שסוכם בהסכם הממון. מקור דיווח לאתר כי אסגרי "מאיים לפרסם מידע מביך על בריטני במידה ולא תשלם לו כרצונו". כזכור, בני הזוג חתמו על הסכם ממון לפני החתונה, לפיו במקרה של פרידה ספירס תשמור על כל הנכסים שרכשה לפני הנישואים. עם זאת, עורך הדין של אסגרי סיפר לאתר שהוא עוד לא הצליח לאמוד ולהפריד את כל הנכסים והרכוש של בני הזוג.

מקורבים לספירס סיפרו שהיא תעשה כל שביכולתה כדי להימנע מדיונים בבית המשפט, ותעדיף לשלם לאסגרי סכום כסף גדול כדי לסיים עם הפרידה. בני הזוג נישאו ביוני 2022, עשרה חודשים אחרי שהתארסו. אסגרי שלף טבעת לאחר שבית המשפט ביטל את האפוטרופוסות על ספירס, שהעידה בבית המשפט כי נאסר עליה להתחתן או להביא ילדים לעולם.

וואלה! סלבס מאיימת עד היום על האקס להחזיר לה את הצ'יפסר האהוב שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully