וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשו לו עין: אבא של בריטני ספירס איבד רגל בעקבות זיהום חמור

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 12:11

אחרי שחטף זיהום קשה ברגלו, אביה של כוכבת הפופ בריטני ספירס, ג'יימי ספירס, נאלץ להיפרד מהרגל שלו. השאלה האמיתית היא, האם הזמרת תחזור לקשר עם האדם שהפך את חייה למאבק בעקבות המקרה? וואלה! סלבס דואגת

חייו של ג'יימי ספירס, אביה של הזמרת בריטני ספירס, השתנו לחלוטין בחודש שעבר אחרי שנאלץ לעבור כריתת רגל בעקבות זיהום חמור והוא נאלץ לעבור חמישה ניתוחים לטיפול בה. למרות שאת הניתוחים עצמם עבר בהצלחה, התוצאות לא היו טובות מספיק, הרופאים החליטו שאין שום ברירה אחרת וספירס נאלץ לעבור כריתה.

נראה שזה מה שהיה צריך לקרות כדי לגרום לאופציה להחזרת בתו לחייו להפוך לאמיתית. מקורות סיפרו ל- TMZ שליבה של הכוכבת התרכך לאחרונה והיו מספר פעמים בהם היא דיברה על הגעגוע שהיא מרגישה לאביה, וגם על הרצון לשלוח לו כסף ולעזור לו.

על אף שהשיחה הייתה יכולה להתקיים בטלפון, הצהובון לקח את הדברים צעד קדימה וקיבל גם תגובה ממקורבים לספירס האב: "אין דבר שישמח אותו יותר מלחזור לקשר עם הבת שלו, ומאחורי המילים אין שום כוונה שהיא לא טהורה", הדגישו נקודה חשובה בהתחשב בעבר שלו.

בריטני ספירס לין ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס לין ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

הרצון של ספירס לא מפתיע כיוון שגם בתמונה הגדולה נראה שהזמרת באמת מנסה לחבר מחדש את המשפחה שהתפרקה והתרחקה בעקבות המשפט. רק לאחרונה חגגה יחד עם אמה, לין ספירס, את יום הולדתה ה- 42 של הכוכבת: "להיות יחד ולחגוג יחד עשה ממש טוב למשפחה", סיפר מקורב לשתיים לאתר People אחרי שפרסמה הזמרת תמונות של השתיים מבלות יחד עם אחיה, בראיין ספירס.

וואלה! סלבס ניסתה לדבר עם אבא שלה אבל העדיפה בסוף לדבר לקיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully