וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראגי: הבנים של בריטני ספירס מבלים בזמן שהיא מעלה זכרונות

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 12:32

הבנים של כוכבת הפופ בריטני ספירס בחרו להתנתק ממנה כבר לפני יותר משנה ועברו להוואי כדי להתרחק רק לא מזמן, אך זה לא מנע ממנה להעלות זכרונות מהם לחשבון האינסטגרם שלה בשנה החדשה. וואלה! סלבס מאמא

הזמרת בריטני ספירס והבנים שלה, שון (17) וג'יידן (16), כבר לא בקשר עם אמם כבר בערך שנתיים אחרי שהבהירו שהם לא רוצים שום קשר איתה בזמן הקרוב. השניים אפילו הרחיקו לכת יחד עם אביהם שהוא גם בעלה לשעבר של הכוכבת, קווין פדרליין, ועברו יחד איתו להוואי, הרחק ממנה ומהדרמה שסובבת אותה בלי סוף.

בזמן שהשנה החדשה כבר הספיקה להיכנס בחלק מהעולם, נצפו שון, יחד עם בת הזוג שלו, וג'יידן מבלים בחוף הים יחד עם פדרליין, אשתו ויקטוריה פרינס והילדים המשותפים שלהם. על פי עדי ראייה החבורה הגדולה נינוחים ושמחים בזמן שהם נכנסו למים, התרוצצו על החול החמים ולא שכחו למרוח קרם הגנה.

בזמן שהם בילו וחגגו את החיים הטובים, מי שחשבה עליהם ולא יכלה לעצור מלשתף את פרץ הגעגועים הייתה ספירס, שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה מספר תמונות משותפות שלהם שצולמו לפני כמה שנים טובות ולמרות שהיא לא הוסיפה דבר על שלושת הפוסטים הנפרדים, אפשר לנחש מה עבר לה בראש.

בעבר, דיברה הכוכבת על מערכת היחסים עם הבנים שלה אחרי שבעלה לשעבר האשים אותה בשימוש בסם מת', והיא לא יכלה לתת לזה לעבור על סדר היום: "האם אתה זוכר שבכל פעם שהגעת אליי הביתה נכנסת לחדר שלך ונעלת את הדלת? ביום שאמרתי לג'יידן שאני רוצה לראות אתכם יותר, מאז לא ראיתי אתכם שוב. זה מצער אותי כי ניסיתי כל כך לעשות דברים נחמדים וזה אף פעם לא היה מספיק טוב"

למרות הרקורד המדאיג של ספירס, בחודש שעבר היא הודיעה שהיא החליטה לעשות חשבון נפש: "הבנתי שאני לא מדברת לעצמי בצורה נחמדה בכלל. קל לעשות לי מניפולציות ולתמרן אותי, אני שמה את הלב שלי על השולחן... אבל אני לגמרי מתכוונת לשנות את כל זה... אני חייבת לקחת זמן כדי להסתכל סביבי ולהעריך מחדש את עצמי ולעשות מה שטוב לי", השאלה הגדולה האם ההתפתחות האישית תוביל להתקרבות מחודשת לילדים שלה?.

מי שדווקא כן חזרו לקשר עם הכוכבת הם אמא שלה, לין ספירס ואחייה בריאן ספירס, השלושה חגגו יחד את יום ההולדת ה- 42 של הזמרת ממש לא מזמן: ""אמא שלי המתוקה הופיעה על פתח הדלת שלי אחרי שלוש שנים", כתבה הזמרת בזמנו.

וואלה! סלבס ניסתה לחזור לקשר עם אבא שלה אבל הוא לא היה מעוניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully