וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמה פס: בריטני ספירס לא הזמינה את ההורים שלה לארוחת חג המולד

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 13:28

כוכבת הפופ בריטני ספירס כנראה באמת עשתה עבודה על עצמה מאז שהשתחררה מהאפוטרופסות של אביה, ג'יימי ספירס. גם אחרי שהוא נאלץ לכרות את רגלו, הזמרת לא שוכחת את מה שהוא העביר אותה. וואלה! סלבס חזקה ועצמאית

עונת החגים מעבר לים מגיעה ממש בימים אלה לשיאה עם חג המולד וחגיגות השנה הלועזית החדשה מיד לאחר מכן. רוב אנשי הגולה יושבים סביב שולחן לארוחות משפחתיות וקמים בבוקר שלמחרת למתנות שמחכות להם מתחת לעץ האשוח.

למרות האווירה המשפחתית של החג, כוכבת הפופ בריטני ספירס עדיין לא הזמינה את הוריה לארוחת החג. מקורות מקורבים מאוד לאביה, ג'יימי ספירס, סיפרו ל- TMZ שספירס האב לא שמע מבתו למרות שזה היה נראה שיש אפשרות לאיחוד במהלך תקופת החגים. המקור הוסיף שאין תקשורת כלל מצידה של הזמרת ושאבא שלה כנראה יבלה את החג עם אחותה, ג'יימי לין ספירס.

לא ממש ברור מה התוכניות של הכוכבת לכבוד חג המולד או איך היא הולכת לחגוג אותו, אבל מתברר שגם אמה, לין ספירס, מצפה להפתעה מהבת המפורסמת: "היא מקווה שהבת שלה תפתיע אותה ותבוא בסוף השבוע החגיגי", סיפר מקור מקורב אל האם ששיתף בתקוותיה.

למרות כל התקוות של ההורים, נשמע שאף אחד מהם לא ממש עוקב אחרי כוכבת הפופ, כי היא בעצמה הצהירה שהיא לא מתכוונת לתת לאנשים להשפיע עלייה בצורה הזאת יותר: "קל לעשות לי מניפולציות ולתמרן אותי, אני שמה את הלב שלי על השולחן... אבל אני לגמרי מתכוונת לשנות את כל זה".

אני חייבת לקחת זמן כדי להסתכל סביבי ולהעריך מחדש את עצמי ולעשות מה שטוב לי", כתבה הכוכבת בחשבון האינסטגרם שלה והוסיפה: "הדרך שאני חייה בה את חיי היא שלי... היו כל כך הרבה אנשים שחיבלו בזה... אבל לדעת שזה בסדר להיות אנוכית עם החיים שלי ולהינות מהם זה מדהים!".

כזכור, שמועות על האיחוד שמעריציה של הזמרת וודאי חוששים ממנו החלו אחרי שדווח על קטיעת הרגל שעבר ספירס האב בעקבות זיהום חמור שקרה בעקבות ניתוח בברך שהשתבש. אחרי שהרופאים ניסו לנתח אותו חמש פעמים בניסיון לשמור על כל הגפיים שלו, הוחלט שהצעד הכי נכון יהיה לכרות אותה לגמרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בריטני ספירס לין ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס לין ספירס/צילום מסך, אינסטגרם
בריטני ספירס לין ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס לין ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

על אף שחלק יכולים לקרוא לאביה של כוכבת הפופ "חי בסרט" אם הוא חושב שהוא יצליח לשלוט שוב בבתו כמו שעשה עד לפני ששוחררה או בכלל להתקרב אלייה בצורה כזאת או אחרת אחרי החיים הלא פשוטים והקרב המשפטי הקשה שהעביר אותה, אך אולי התקווה של אמה לא כזאת מופרכת בהתחשב בזה שהשתיים בילו את יום הולדתה ה- 42 של הזמרת יחד עם אחיה, בראיין ספירס.

וואלה! סלבס מגיעה לארוחות המשפחתיות רק בחגים שמחלקים בהם כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully