וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה עובר הגבול? קניה ווסט הפשיט את אשתו והעלה את התמונות

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 10:02

הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט הצליח להסעיר את כל העולם אחרי שהתנצל בצורה מביכה בפני העם היהודי. עכשיו הוא הוסיף חטא על פשע, הוריד מאשתו כמעט את רוב הבגדים והעלה את הכל לאינסטגרם. וואלה! סלבס ורסצ'ה על הרצפה

ביאנקה סנסורי. אינסטגרם, צילום מסך
ביאנקה סנסורי/צילום מסך, אינסטגרם
ביאנקה סנסורי. אינסטגרם, צילום מסך
ביאנקה סנסורי/צילום מסך, אינסטגרם

קשה להגיד שהתרגלנו לשגעון של הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט, במיוחד אם מתחשבים בעובדה שהוא לא מפסיק לספק רגעים יציאות מכעיסות והתנצלויות מביכות על גבול הבזויות. בנוסוף לרגעים האנטישמיים, הראפר גם דואג לגרום לנו לחשוש לשלומה של אשתו, האדריכלית ביאנקה סנסורי, כל פעם מחדש.

במקרה הנוכחי מככב האינסטגרם של ווסט שחזר לפעילות אחרי שפרסם את הפסקה לה עשה העתק הדבק מגוגל טרנסלייט, או שנעזר בבינה מלאכותית. במקום טקסטים מעייפים התחיל מעצב האופנה להעלות רצף של תמונות נועזות מידי בהן כיכבה סנסורי כמובן בלבוש שאפילו אי אפשר לקרוא לו חלקי, אלא מכסה בקושי את מה שצריך כדי שהרשת החברתית לא תמחק את התמונה בטענה של הפרת כללי הקהילה.

אם חשבתם שהוא לא יתן את בינתו על השנה החדשה, לצערכם הרב טעיתם, כי על פי ווסט: "אין מכנסיים השנה", כך כתב על התמונה הראשונה שהעלה והגשים את הבטחתו באלה שבאו אחרייה. מתוך הרצף שעלה, הראפר עצמו הופיע רק בתמונה אחת בקושי, כשהוא עומד מאחורי סנסורי הכמעט עירומה ולבוש בשחור, כרגיל. לפחות הפעם הוא וויתר על מה שהזכיר את כיסוי הראש המוכר של ארגון הטרור הגזעני, ה- KKK.

ביאנקה סנסורי קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
ביאנקה סנסורי קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

הדאגה לאשתו מגיעה לא רק מוואלה! סלבס או אנשים אחרים מסביב לעולם, אלא גם מהמשפחה והחברים שלה. עוד בחודש ספטמבר האחרון הגיעו לצהובונים מעבר לים קריאות מהקרובים אלייה: "כולם מודאגים מאוד. הוא בודד אותה מכל הקשרים החברתיים שלה וכעת היא תלותית ובודדה. ביאנקה לא כזאת, היא אישה מלאת חיים שתמיד אומרת את דעתה", הודו בעבר.

חודשיים לאחר מכן היא הגיעה לביקור מולדת שם הם ניסו לתת לה קריאת השכמה ולשמור על מה שנשאר מהכבוד העצמי שלה בעקבות הפעמים הרבות בהן הסתובבה בלבוש מינימלי וגם כנראה נתפסה במהלך אקט מיני על סירה: "החברים שלה הודיעו לה איך הם מרגישים לגבי מערכת היחסים הזאת, ואמרו לה שהיא צריכה להתעורר על החיים שלה".

הסוף כבר ידוע מראש לכולנו כי פחות מחודש לאחר מכן היא כבר חזרה לסורה והמשיכה להתהלך עם בגדים שאי אפשר באמת לקרוא להם בגדים והשאירו כמעט אפס מקום לדמיון ועוד ברחבי העיר המוסלמית, דובאי.

וואלה! סלבס ניסתה לשלוט ברעב שלה אבל בסוף ירדה על שלוש לאפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully