וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב לי או רע לי: המשטרה תחקור את תקרית האקט המיני של קניה ווסט ואשתו

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 12:23

משטרת איטליה הודיעה שתפתח בחקירה בנוגע לתקרית בה קניה ווסט ואשתו ביאנקה סנסורי בילו על סירה, והפגינו חוסר כבוד כלפי ונציה, אזרחיה והעולם כולו. וואלה! סלבס מתערטלת

וואלה! סלבס עוקבת באדיקות אחרי טיול הבלהות של קניה ווסט ואשתו ביאנקה סנסורי באיטליה. אחרי שהופיעו בשלל אאוטפיטים שהולמים יותר מחלקה סגורה, הצחוקים הסתיימו והמשטרה המקומית החליטה לחקור תקרית בה השניים היו מעורבים.

בסוף החודש שעבר, ווסט וסנסורי בילו בשיט על סירה והראפר המעורער חשף את ישבנו. החשיפה הלא הכרחית הגיעה אחרי שזוגתו הופיעה בציבור כשהיא לבושה בקושי, דבר שעורר זעם בקרב תושבי המקום.

ה-Daily mail דיווח היום (ג') שהמשטרה זיהתה וזימנה לתשאול את האדם שהשיט את הסירה. מקור ממשטרה ונציה אמר לאתר: "תיירים צריכים לעמוד בסטנדרטים מסוימים של לבוש בפומבי. התמונה של ווסט, ששט בסירה כשישבנו חשוף, עשתה שמות ברחבי העולם".

ואם חשבתם שהבעיה טמונה בישבן, יש עוד: "המכנסיים של ווסט מופשלים וניתן לראות בבירור שבני הזוג נמצאים בסיטואציה אינטימית. אם התובע יחליט להגיש כתב אישום, נודיע להם".

מקורב לראש העיר סיפר על הפגיעה העמוקה בכבודה של ונציה: "זו אחת הערים היפות ביותר בעולם, ואנחנו מצפים מתיירים לשמור על רמה סבירה של הגינות כשהם מגיעים הנה. המעשים האלה הם לא משהו שאנחנו, או מישהו ממיליוני התיירים שפוקדים את העיר, רוצים לראות במרחב הציבורי".

וואלה! סלבס עושה דברים מחרידים במרחב הציבורי. לא ראיתם לאן נוזלת לה העמבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully