וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבוש המזכיר את ארגון הטרור הגזעני: קניה ווסט מחולל סערה

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 0:58

לא שמישהו מופתע לשמוע, אבל הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט הכניס את עצמו לעוד שערוריה גזענית, עלה להופעה חיה עם בגדים שדומים למדי הכת הרצחנית, הקו קלוקס קלאן, וביצע את השיר האנטישמי שלו במהלך האירוע כשבתו עומדת מאחוריו. וואלה! סלבס חרבו דרבו

קשה להאמין שהאיום בתביעה של אשת העסקים ניקול ראידמן לא הרתיע את הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט מלבצע את השיר "Vultures" מתוך האלבום החדש שלו, שנושא שם זהה, אך זה המקרה. ו-ווסט ממשיך לשווק את המשפט הידוע: "איך אני יכול להיות אנטישמי? בדיוק זיינתי כלבה יהודיה", בכל מקום אליו הוא מגיע, למרות שבאופן אישי, וואלה! סלבס לא שמעה שאף אחד ביקש.

מסיבת ההאזנה לאותו האלבום שהתקיימה אמש (ג') במיאמי ונקראה "Vultures Rave", הייתה ביזארית לחלוטין, כיאה לראפר עצמו. על אף שבהתחלה נאמר שההופעה תתחיל בסביבות חצות, בפועל התחילה שעתיים וחצי אחר כך. היא הועברה בשידור חי מקרטע גם ביוטיוב, אך אם רציתם להיות שם הייתם צריכים להיפרד מ- 200 דולר לכרטיס רגיל, 600 לכרטיס VIP, או 10,000 דולר לשולחן.

במהלך האירוע, ווסט לא רק העלה את בתו נורת' לשיר כשהיא מוקפת בגברים מבוגרים ממנה שלובשים שחורים מכף רגל ועד ראש, אלא גם עלה בעצמו עם אאוטפיט שמזכיר בצורה חשודה את מדי הכת שהוגדרה כארגון טרור בשם הקו קלוקס קלאן כשהשינוי היחיד היה שבגדיו נצבעו בשחור ולא לבן. חשוב לציין שבתו הייתה מאחוריו לאורך כל הזמן, כולל הזמן בו הוא מהלל מסרים אנטישמים, ונשמע שזה הזמן המושלם להתקשר לרווחה.

על אף שקל לרחם על אשתו של ווסט, בעיקר בגלל הטייטל שלה או הדברים שהיא לובשת, ביאנקה סנסורי אולי לא כזאת תמימה בכל זאת? בסרטון שפורסם על ידי TMZ אפשר לראות אותה נהנת ממה שנראה כמו לאפ דאנס בזמן שהשיר האנטישמי מתנגן ברקע.

סנסורי כמובן שרה כל מילה בו כשהיא מכה את הישבן של הבחור שרוקד עלייה בתיעוד מהיום בו הגיעו לאירוע השנתי של ה- Art Basel שבמיאמי, שבוע בו נכללים אומנויות מסוגים שונים כמו גלריות, הקרנות סרטים והופעות.

זמן לא רב אחרי שיצא השיר ויצר לראשונה את הסערה הציבורית המוצדקת סביבו, הגיבו ארגונים יהודיים רבים: "בתקופה של עליית האנטישמיות ברחבי העולם, מגעיל לראות את קניה שוב משתמש בפלטפורמה שלו כדי להקיא שנאת יהודים. הוא אנטישמי שאינו מביע חרטה וכמובן מיזוגני", אמר דובר הארגון האמריקאי "הליגה נגד השמצה".

וואלה! סלבס לא מאמינה בגזענות ואוהבת לרכל על כולם, ללא הבדל דת גזע ומין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully