וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נחה: אשתו של קניה ווסט מדגמנת עירום

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 12:22

המלתחה של "אשתו" של קניה ווסט, ביאנקה סנסורי ממשיכה להיות חשופה ושנויה במחלוקת, בזמן שהוא מתכסה בשחורים. וואלה! סלבס ציץ מציץ

לפעמים אהבה נוטה לעוור אנשים ולגרום להם להתנהג בצורה אחרת לחלוטין. אם זה לשנות את צורת הלבוש, הדיבור ואת סגנון החיים, לפעמים אפילו יותר מדי. השאלה האמיתית בכל הסיפור היא מה צריך לעשות כדי לעצור את הזוג המעורער קניה ווסט ו"אשתו", האדריכלית האוסטרלית ביאנקה סנסורי?

סנסורי נתפסה שוב בעדשת המצלמה כשהיא בבגדים צמודים, הפעם בצבע גוף ונותנים את האשליה שהיא לובשת את "חליפת יום ההולדת" שלה. במילים ברורות יותר, היא נראית עירומה לחלוטין בזמן שווסט מכוסה בבגדים וצעיפים שחורים מכף רגל ועד ראש.

גולשים ברחבי הרשתות החברתיות העלו שאלות לגיטימיות כמו "איך הם עדיין לא נעצרו?", והגיעו גם בקשות לא מעודנות בכלל מילידי בירת הפחמימות: "אפשר שיעיפו אותם כבר מאיטליה? למה הם ממשיכים לזהם את הבית שלי?".

זאת לא הפעם הראשונה שהשניים מסתובבים באאוטפיטים מדאיגים. מעבר לכך שהם הרגישו את אדמת איטליה עם כפות רגליהם ללא נעליים, סנסורי ארזה לטיול ביקיני קטנטן שמסתיר רק את מה שחייב וגופיות שקופות שגרמו לרבים לשאול מה שלום שפיותה, בזמן שווסט היה לבוש כל הזמן כמו הצל שלה.

השערות שמדובר בתרגילים שיווקיים לקראת הדבר הבא שמתכנן הראפר ומעצב האופנה ברחבי הרשתות החברתיות, ומי שהיה בעבר חלק מצוות הסושיאל ויחסי הציבור שלו, ג'ייסון לי, חיזק אותן: "לא הייתי מופתע אם נראה אותו בהמשך עם נעליים חדשות שהוא עיצב ושהן חלק מפרוייקט חדש".

למרות כל הביקורות על הזוגיות של השניים, נראה שלווסט לא אכפת ממה שאומרים עליהם והוא עדיין מרגיש שסנסורי היא "האחת". בעבר סיפר מקורב אליו ש"ביאנקה עוזרת מאוד לקניה עם עיצובים ושניהם בטוחים שהיצירות שלהם הולכים להיות משנות תרבות, קניה מרגיש שהוא בדרך לקאמבק גדול".

הזוגיות של השניים יצאה לאור כחודש וחצי בלבד אחרי שהוסדרו הגירושים שלו מכוכבת הריאליטי ואשת העסקים, קים קרדשיאן. אפילו שהשניים ארגנו טקס קטן הם עדיין לא נשואים על הנייר, כיוון שמעולם לא הגישו מסמכים רשמיים. כל הזוטות הבירוקרטיות האלה לא מונעות מווסט לקורא לסנסורי "אשתו", ולהסתובב עם טבעת.

וואלה! סלבס מעוררת מהומה ברחוב כשהיא יוצאת לזרוק את הזבל עם אותה פיג'מה כבר שלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully