וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחת: קניה ווסט משוגע על אשתו ש"משלימה אותו"

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 12:24

חוסר היציבות הנפשי של קניה לא מצליח להשפיע על יציבות מערכת היחסית שלו עם ביאנקה סנסורי, שמעוררת בו השראה. בנו פחות. וואלה! סלבס מוזה

אחרי תמונות שהיו מעורערות, מערערות ובעיקר שנויות במחלוקת, עכשיו אנחנו סוף סוף מגלים קצת מידע מבפנים על הזוגיות התמוהה והמדאיגה של הראפר קניה ווסט (46) עם המעצבת והאדריכלית ביאנקה סנסורי (27).

מקורב לראפר סיפר למגזין Us Weekly: "קניה וביאנקה בשלב ירח הדבש. הם תמיד דביקים ומראים חיבה אחד לשנייה. הם נהנים מאוד בטיול שלהם עכשיו וקניה מלא השראה"

המקור מספר שמעבר לזמן איכות עם אשתו היקרה, ווסט מוצא זמן לעצב ולכתוב מוזיקה בזכות ההשראה שהיא מעוררת בו. "ביאנקה עוזרת מאוד לקניה עם עיצובים ושניהם בטוחים שהיצירות שלהם הולכים להיות משנות תרבות, קניה מרגיש שהוא בדרך לקאמבק גדול". נקווה שיעשה קודם קאמבק לטיפול פסיכולוגי.

רק בתחילת השנה הנוכחית הודיע ווסט לעולם שהוא נשוי ל"אשתו" והתחיל לענוד טבעת, למרות שהשניים מעולם לא הגישו מסמכים רשמיים. כיאה לבת זוגו הנוכחית של הראפר,,סנסורי שבמקצועה היא בכלל אדריכלית ומעצבת זכתה לעבור מיד מייקאובר.

השניים הודיעו על החדשות המרגשות כחודשיים בלבד אחרי שנחתמו הגירושים בין הראפר לגרושתו קים קרדשיאן. היה נשמע שהצד של הכלה הצעירה קיבל בשמחה את הבשורות המפתיעות והם מיהרו לתמוך עם הצהרות מרוגשות לתקשורת.

קרדשיאן מצידה הסתפקה במשפט אחד: "אני בתקופה השקטה שלי, אין לי הרבה להגיד. תזכרו שזאב גר בעור של כבש ואנשים שירצו לראות אותך מנצח, יעזרו לך לנצח".

וואלה! סלבס מקבלת השראה מפחמימות ובעלי כנף, לא מבני זוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully