וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שקידשתם: קניה ווסט התחתן בסתר עם מעצבת אלמונית

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 12:25

הראפר נישא בטקס סודי למעצבת ואדריכלית אוסטרלית, כחודש וחצי בלבד לאחר שהסדיר את הגירושים מול קים קרדשיאן. וואלה! סלבס חפוז

השבועות האחרונים היו שקטים בגזרתו של קניה ווסט, שחווה את מה שנראה כמו ההתקף המאני החמור ביותר שידע אי פעם. אחרי ששרף את כל הגשרים והקשרים שיצר אי פעם, הוא נעלם מהעין הציבורית וצץ מחדש לפני קצת פחות משבוע, אז נצפה במסעדה כשלצידו גברת אלמונית.

מה אתם יודעים, לא מדובר בעוד סטוץ חולף עם כוכבת רשת, אלא בגברת ווסט החדשה. קניה התחתן בסתר עם ביאנקה סנסורי, מעצבת ואדריכלית אוסטרלית. למרות שהשניים לא הגישו מסמכי נישואים רשמיים, הוא כבר מכנה אותה "אשתי" ועונד טבעת.

קניה ווסט. יחצ,
גם אנחנו בוכים/יחצ

קראו עוד:
קניה ווסט ישלם לקים קרדשיאן דמי מזונות מטורפים
מקרדשיאן ועד נתניהו: זו הייתה השנה הגרועה ביותר של קניה ווסט

בני משפחה של סנסורי בת ה-27 לא קראו חדשות לאחרונה, כיוון שהם "נרגשים" מהשידוך המהיר. אנג'לינה, אחותה של ביאנקה, העניקה ראיון ל-Herald Sun וסיפרה על התחושות: "מדובר בחדשות משמחות במיוחד עבור אחותי וכל המשפחה שלנו. עם זאת, הבטחנו שנשמור על הפרטיות שלהם".

מי שפחות שמחה מהאיחוד היא קים קרדשיאן, גרושתו של קניה ווסט, שבחרה להעביר מסר באינסטגרם: "אני בתקופה השקטה שלי, אין לי הרבה להגיד. תזכרו שזאב גר בעור של כבש ואנשים שירצו לראות אותך מנצח, יעזרו לך לנצח".

וואלה! סלבס גם היא עשויה מעוד של כבש. כלומר, משומן כבש כי היו שפע לאפות בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully