וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתמו על הסכם: קניה ווסט ישלם לקים קרדשיאן דמי מזונות מטורפים

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 10:19

אתרים מעבר לים דיווחו כי בני הזוג הצליחו להגיע להסכמות בנוגע לחוזה הגירושים ביניהם, ומדובר בסכומים לא קטנים בכלל. אז מה קורה שם? וואלה! סלבס חד הורית

קניה ווסט, קים קרדשיאן וילדיהם. אינסטגרם, צילום מסך
זה נגמר. קים קרדשיאן, קניה ווסט והילדים/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי מאבק גירושים מלוכלך במיוחד, אתרי רכילות מעבר לים דיווחו הבוקר (ד') שקים קרדשיאן וקניה ווסט הצליחו להגיע להסכם.

אתר TMZ דיווח כי השניים יחלקו משמרות על ילדיהם המשותפים, ולמרות שלפי ההסכם הם יבלו עמם זמן שווה, מקורב לכוכבת הריאליטי סיפר שזה לא המצב בפועל, והילדים נמצאים איתה 80% מהזמן. מצד שני, כשמביטים בהתנהגות הכאוטית וההתבטאויות האלימות של ווסט, ניתן להבין למה זה המצב.

הראפר המעורער ישלם דמי מזונות בגובה 200,000 דולרים בחודש, אותם יעביר ישירות לחשבון של גרושתו הטריה. אם חשבתם שההוצאות שלו מסתיימות פה, אתם לגמרי טועים.

מלבד דמי המזונות, ווסט יחלוק עם קרדשיאן באופן שווה את ההוצאות על הלימודים של הילדים, שלומדים בלוס אנג'לס. הראפר המעורער חשף לאחרונה את שם המוסד בו הם לומדים, דבר שגרם לקים להגביר את האבטחה סביבם. אל חשש, גם הוצאות האבטחה יתחלקו בין ההורים באופן שווה, כמו גם החיסכון שהם מפרישים לכל ילד על בסיס חודשי.

בתקופה בה השניים דנו בהסכם הגירושים ביניהם, ווסט החליף שישה עורכי דין והבריז מפגישות רבות. למרות נהרות הדם הרע שזורם ביניהם, השניים הסכימו ללכת לגישור כדי לפתור את הבעיות שנוצרו לאורך המאבק המכוער.

וואלה! סלבס חתמה על הסכם גירושים מביך, ובכל סוף חודש היא מקבלת שנקל בהעברה בנקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully