וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרדשיאן ועד נתניהו: זו הייתה השנה הגרועה ביותר של קניה ווסט

עודכן לאחרונה: 23.12.2022 / 9:25

השנה האזרחית מסתיימת ממש בעוד רגע, וזו הזדמנות מצוינת להיזכר בכל הכוכבים, הרגעים והאירועים. אז איזו מריבה של קניה ווסט עלתה על כולן? וואלה! סלבס מסכמת

בווידאו: קניה ווסט משיק את קמפיין הנשיאות שלו/צילום: רויטרס

איש השנה של וואלה! סלבס הוא קניה ווסט. לפני שאתם מתנפלים עליה כאילו הייתה אחינועם ניני, תנו לה להסביר: הראפר המעורער שחרר לעולם כמה אמירות והתנהגויות שאין עליהן מחילה. למעשה, הוא קונסל במהירות שיא וספק אם מישהו יקח אותו ברצינות בעתיד.

מעל הסקנדלים של ווסט מרחפת עננה שלא דוברה מספיק ונוגעת למצבו הנפשי. מי שהתמודדו עם חבר, קרוב משפחה או מכר שמתמודד עם הפרעה דו קוטבית, יודע איך היא באה לידי ביטוי. הוא יודע שכאשר המאניה חולפת, הדיכאון מגיע והוא מורכב בעיקר מרגשות אשם. קל לשנוא את קניה ווסט, קשה לחמול על האיש ובלתי אפשרי להתעלם ממנו. אז רגע לפני שאנחנו פותחים שנה חדשה (ואם ירצה השם טיפול תרופתי הולם), הנה הסקנדלים הכי גדולים של ווסט השנה:

קניה ווסט VS פיט דיווידסון

קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

האמירות האנטישמיות של ווסט השכיחו מעט את הקורבן הראשוני, ואולי הגדול מכולם של הראפר. כל חטאו של פיט דיווידסון היה שניהל מערכת יחסים עם קים קרדשיאן, גרושתו של ווסט. זה הספיק כדי ששערי הגיהנום ייפתחו בדמות פוסטים משמיצים, שמות גנאי, הודעות מטרידות ואיום של ממש בקליפ שווסט הוציא, בו דמותו עורפת ראש של דמות אחרת שנראית בדיוק כמו הקומיקאי הצעיר.

מה שנראה כמו (עוד) טנטרום של הראפר הכניס חרדה אמיתית לחייו של השחקן, שפנה לקבלת טיפול נפשי בעקבות המילים והמעשים שספג. שמעת, קניה? זו לא בושה לפנות לקבלת עזרה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

קניה ווסט VS קים קרדשיאן

קניה ווסט, קים קרדשיאן. GettyImages
קניה ווסט, קים קרדשיאן/GettyImages

נתחיל ונאמר שווסט יצא נגד קרדשיאן ובנות משפחתה גם בתקופה שהשניים היו נשואים. כאמור, זה לא התקף המאניה הראשון שלו, ובעבר הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו שהיא ואמה, קריס ג'נר, רצו לאשפז אותו בכפייה ולחטוף אותו למוסד סגור. בהזדמנות אחרת סיפר בדמעות שקרדשיאן שקלה להפיל כשהייתה בהריון עם בתם הבכורה.

היא עמדה לצידו גם כשהחליט שהוא רץ לנשיאות ארצות הברית, אולם לאחר שהשניים נפרדו ההתנהגות שלו הסלימה. בזמן שהוא משגר איומים ונאצות כלפי דיווידסון, עמו יצאה מספר חודשים, הוא שלח לקים משאית עמוסה בוורדים. בהזדמנות אחרת, דיבר על כך שהיא מונעת ממנו לפגוש את ילדיהם המשותפים. בנוסף, הוא חשף את מוסדות הלימוד של הילדים, דבר שהצריך את הגברת האבטחה עליהם. לזכותה של קרדשיאן ייאמר שהיא הצליחה להתמודד באצילות ואיפוק עם ההאשמות הקשות, וכאשר בחרה להגיב עשתה זו בצורה עניינית שהוכיחה מי המבוגר האחראי במשפחה.

קניה ווסט VS בנימין נתניהו

נתניהו, קניה ווסט. רויטרס
נתניהו, קניה ווסט/רויטרס

טוב, ווסט לא *באמת* פתח חזית נגד ראש הממשלה העתידי, אבל אזכר אותו תוך כדי בדיחה גרועה במיוחד, ותיבל באמירות אנטישמיות. בתחילת החודש קניה התארח בתוכניתו של אלכס ג'ונס, איש ימין קיצוני שתומך בעליונות לבנה.

בריאיון הידוע לשמצה קניה אמר שהוא "רואה דברים טובים בהיטלר" וסיפר שהוא שמע על בנימין נתניהו וחשב שיש לו שם מצחיק. הוא הוסיף "שמעתי שהוא רוצח אכזרי, אז אני יכול למות בגלל מה שאמרתי פה".
ווסט שלף מקל, העמיד פנים שהוא נתניהו ואמר "אני הולך להרוג אותך ולקחת את הילדים שלך ממך. אנחנו שולטים בספרי ההיסטוריה, אנחנו שולטים בבנקים ואנחנו תמיד הורגים אנשים".

קניה ווסט VS העם היהודי

ובהמשך ישיר לאמירות האנטישמיות שקשורות נתניהו, נראה שזה המאפיין החמור ביותר של התקף המאניה הנוכחי של ווסט. בחודשים האחרונים הוא שחרר לעולם שורה ארוכה ולא מתנצלת של אמירות אנטישמיות. כוכבים הוליוודיים ומקומיים רבים יצאו נגדו, והרשויות בארצות הברית הביעו דאגה כנה סביב דבריו, שעשויים לגרור פגיעה של ממש ביהודים.

מלבד בוז עמוק, הדברים של קניה עלו לו הרבה כסף: כל החברות שהיו מצויות בקשרים עסקיים עמו, בראשן אדידס, ניתקו עמו קשרים והודיעו שלא ישובו לעבוד איתו. הונו צנח, על פי הערכות שונות, מארבעה מיליארד דולרים ל-900 מיליון בלבד, והוא נחסם מכל רשת חברתית שקיימת. לאן הוא כן הוזמן? לארוחת ערב עם דונאלד טראמפ, כמובן.

קניה ווסט VS כריס פול

הראפר קניה ווסט. רויטרס
הראפר קניה ווסט/רויטרס

אחרי שיצר אויבים בקהילות מגוונות אתנית, מגדרית ופוליטית, ווסט החליט שהוא חייב יריב ספורטיבי אחד לפחות. הפעם מדובר במתקפה שהתרחשה בחשבון הטוויטר שלו, והקורבן היה כוכב ה-NBA כריס פול. לפי הציוץ של ווסט, הוא תפס את כריס ברומן עם קים קרדשיאן בזמן שהם היו נשואים.

פול, נשוי ואב לשניים, לא היה צריך לדווח על הדברים כיוון שחשבון הטוויטר של ווסט הושעה. לא, לא בגלל הרומן הסוער, אלא בגלל תמונה של צלב קרס בתוך מגן דוד שצייץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully