וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוהב לאויב: קים קרדשיאן וקניה ווסט מתקוטטים בפומבי

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 12:06

קרב הגירושים של בני הזוג הפך למכוער במיוחד לאחר שווסט האשים את אשתו לשער בכך שהיא מונעת ממנו פגישות עם ילדיהם המשותפים והכריחה אותו לעבור בדיקת סמים. בתגובה, היא כתבה שהוא פוגע בה וכינתה אותו אובססיבי. וואלה! סלבס משמורת משותפת

קניה ווסט, קים קרדשיאן וילדיהם. אינסטגרם, צילום מסך
הבטחנו זה לזו. קים קרדשיאן, קניה ווסט והילדים/צילום מסך, אינסטגרם

אם מישהו אחז באשליה שקים קרדשיאן וקניה ווסט יצליחו להתגרש בצורה שקטה ומכובדת, הוא קיבל סטירה מצלצלת בסוף השבוע האחרון, אז החלו השניים לריב בפרהסיה.

ווסט פרסם תמונה של בתם המשותפת נורת', אותה צילם מתוך חשבון הטיקטוק של הילדה וכתב "כיוון שאלו הגירושים הראשונים שלי, אני צריך לדעת כיצד עלי לנהוג אם הבת שלי נמצאת בטיקטוק בניגוד לרצוני", ותייג את קרדשיאן.

הפוסט זכה ליותר ממיליון וחצי לייקים ותגובות רבות, וגם קרדשיאן החליטה להגיב בחשבון האינסטגרם שלה.

"קניה תוקף אותי באופן עקבי בריאיונות וברשתות החברתיות וזה כואב יותר מכל סרטון טיקטוק שנורת' יכולה ליצור. בתור המפרנסת והמטפלת העיקרית של ילדינו, אני עושה כל שביכולתי כדי להגן על הבת שלנו, אבל גם להרשות לה להביע את היצירתיות שלה במדיום בו היא מעוניינת ותחת השגחה.

הגירושים קשים לילדים שלנו והאובססיביות של קניה, שמנסה לשלוט ולעוות את המצב בצורה כל כך שלילית ופומבית, מכאיבה לכולנו. כל מה שרציתי מההתחלה זו הורות משותפת, בריאה ותומכת בגלל שזו הדרך הטובה ביותר עבור ילדינו. עצוב לי להבין שקניה הופך את זה לבלתי אפשרי".

עוד בוואלה!

יאוזה! קבלו את מיכאל בן דוד כפי שלא ראיתם מעולם

לכתבה המלאה

ההתכתשות הפומבית לא הסתיימה בזה. לאחר שקרדשיאן פרסמה את הסטורי, לוובט היה הרבה מה לומר. "מה זאת אומרת המפרנסת העיקרית? אמריקה כולה צפתה בך בזמן שניסית לחטוף את הבת שלנו ביום ההולדת שלה ולא נתת לי את הכתובת למסיבה. אנשי האבטחה שלך ליוו אותי בתוך הבית בזמן ששיחקתי עם הבן שלנו.

האשמת אותי בגניבה, הייתי צריך לעבור בדיקת סמים יום ההולדת של שיקגו כי האשמת אותי בנטילת סמים". כשסיים, פנה לטרייסי רומולס, אשת יחסי הציבור של קרדשיאן, וכתב "תפסיקי לעשות על קים מניפולציות ולגרום לה להתנהג ככה".

קרדשיאן הפסיקה לענות לאקס הזועם, אבל זה לא מה שמנע ממנו להפסיק להשמיץ אותה בחשבון האינסטגרם שלו. לטענתו, היא לא איפשרה לו לקחת את ילדיו לביקור בשיקגו ותהה איך זו הורות משותפת.

וואלה! סלבס מנהלת משמורת משותפת על מוריס, חולד המחמד שחלקה עם האקס שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully