וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קניה צדק": הפגנות אנטישמיות בעקבות דבריו של ווסט

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 11:28

פעילים המשתייכים לקבוצות אנטישמיות וארגוני עליונות לבנה תלו בלוס אנג'לס שלט בו נכתב "קניה צדק לגבי היהודים" והצדיעו במועל יד. במקביל, גופים רבים מנתקים את קשריהם העסקיים עם ווסט. וואלה! סלבס מזועזעת

קניה ווסט בחצאית. GettyImages
הגזים. קניה ווסט/GettyImages

ההתנהגות הפרועה והאמירות חסרות האחריות של קניה ווסט יצאו כבר מזמן מגבולות הרשתות החברתיות, ואם חשבנו שמדובר בעוד התפרצות של הראפר המעורער, נראה שטעינו.

בימים האחרונים הופצה תמונה של גשר בלוס אנג'לס, עליו תלו פעילים מארגוני עליונות לבנה שלטים עליהם נכתב "קניה צדק לגבי היהודים". הפעילים תועדו כשהם מצדיעים במועל יד.

קים קרדשיאן, אשתו לשעבר של ווסט, צייצה אמש (ב') "דיבור שטוף שנאה ומסית לעולם לא יהיה בסדר ולא ייסלח. אני עומדת לצד הקהילה היהודית וקוראת לסיים באופן מיידי את האלימות והשנאה נגדם". בנוסף לקרדשיאן, כוכבים הוליוודיים רבים יצאו נגד ווסט, בהם ריס ווית'רספון, ג'יג'י חדיד, איימי שומר ועוד.

לצד גינויים אישיים, חברות רבות ניתקו קשרים עם ווסט. מלבד גאפ, עמם ניתק הקשר בחודש שעבר, גם בית האופנה בלנסיאגה הודיעו על הפסקת העבודה עמו. סוכנות הטאלנטים CAA בה היה מיוצג ווסט הוציאה הודעה לפיה לא ימשיכו לעבוד איתו, ועורכת ווג המיתולוגית אנה וינטור אמרה שהוציאה אותו מחייה, אישית ומקצועית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

החברה היחידה שעדיין עומדת בקשר עם ווסט היא אדידס. בימים האחרונים מופעל על ענקית האופנה והספורט לחץ ציבורי כבד, בדרישה שיפסיקו את שיתוף הפעולה עם הראפר, שעיצב את הליין הפופולרי YEEZY.

ווסט לא מתרגש מהאמירות נגדו, ובשבוע האחרון נפוץ סרטון בו ווסט אומר "אני יכול להגיד כמה חרא אנטישמי שאני רוצה. הם לא יכולים לזרוק אותי".

השותפות בין הראפר לענקית האופנה הגרמנית התחילה בשנת 2015, ונראה ששיתוף הפעולה היטיב עם שני הצדדים: מכירות המותג YEEZY הניבו לחברה הכנסות של מיליוני דולרים, כמו גם קהל קונים חדש, והוא עצמו הפך למיליארד.

בדבריו, התכוון ווסט לשורשים של החברה הגרמנית. האחים דסלר, שהקימו אותה, הצטרפו למפלגה הנאצית בתקופת מלחמת העולם השניה, והמפעל ייצר לא רק נעליים, אלא גם אמצעי לחימה ששימשו את הנאצים.

בתחילת החודש, החברה פרסמה כי "הוחלט לבחון מחדש את שיתוף הפעולה עם ווסט", אולם מאז הם שומרים על שתיקה. קניה מצידו הגיב ברשתות, וכתב "זין על אדידס. אני אדידס".

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully