וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוג ומגוג: מאבטחים לא נתנו לקניה ווסט להיכנס לבית של קים קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 10:54

הראפר סיפר בריאיון שהגיע לפגוש את ילדיו בביתה של קרדשיאן, אולם המאבטחים לא נתנו לו להיכנס כיוון שפיט דיווידסון היה במקום. בנוסף, ווסט שחרר סינגל בו הוא מאשים את קים בכך שהיא מעמידה פני אם מסורה, כשפועל צבא של מטפלות מגדל את הילדים. וואלה! סלבס מלחמה

קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
אין כניסה. קניה ווסט והילדים/צילום מסך, אינסטגרם

סוף השבוע האחרון היה סוער במיוחד בגזרת קניה ווסט וקים קרדשיאן, שהגיעו לשלב מלוכלך מאוד בכל הנוגע לגירושים ביניהם. הראפר העניק ריאיון וסיפר שהגיע לבלות עם ילדיהם המשותפים, אולם המאבטחים בביתה של קרדישאן לא נתנו לו להיכנס. הסיבה: פיט דיווידסון שהה במקום.

"מוקדם יותר השבוע אספתי את הילדים מבית הספר וכשהגעתי לבית, המאבטחים לא נתנו לי להיכנס. הם עמדו ביני ובין הילדים ולא רציתי לעשות מזה עניין. נורת' רצתה שאכנס פנימה, אבל לא הייתה לי אפשרות כזו. שמעתי שהחבר החדש נמצא בפנים, בתוך הבית אליו לא הורשיתי להיכנס".

קניה ווסט, פיט דוידסון. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
קטטה! ווסט ופיט דיווידסון/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

קרדשיאן הכחישה את הטענות ומקורביה סיפרו לאתר TMZ שדיווידסון מעולם לא ביקר בביתה. "היא מגבילה את הביקורים של קניה כי הוא לא יכול לבוא וללכת מתי שהוא רוצה. זה הבית שלה, ובביקורים האחרונים שלה שם הוא גרם לכמה מקורבים ואנשי צוות להרגיש מאוד לא בנוח".

בהמשך, הוציא קניה סינגל חדש הו הוא מאשים את קרדשיאן בפינוק יתר של ילדיהם. בין היתר, ווסט שר על כך שמי שמגדלים את הילדים באמת הם צבא של מטפלות וצוותי טלוויזיה, וקים רק מעמידה פנים שהיא אם מסורה.

אם הדרמה הזו לא מספיקה, הראפר פתח בחזית נוספת נגד דיווידסון עצמו ושר שהוא מעוניין להכות אותו. ההאשמות והאיומים לא מנעו ממנו מלהגיע ליום ההולדת של שיקאגו, הבת שלו ושל קרדשיאן, שחגגה במסיבה מופרעת.

וואלה! סלבס הוציאה דיסק נקמה באקס והוא נמכר בתחנה המרכזית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully