וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רשמי: קים קרדשיאן וקניה ווסט מתגרשים

19.2.2021 / 22:45

בתום טיזינג של חודשים שבהם ניסו להציל את מערכת היחסים, זה קרה: בהוליווד מדווחים שמלכת הריאליטי קים קרדשיאן, הגישה בקשת לפרידה רשמית מהראפר קניה ווסט, בעלה בשבע השנים האחרונות. "הכיוון הוא משמורת משותפת על ארבעת ילדיהם", מרכלים מקורבים. וואלה! סלבס לב שבור

קים קרדשיאן/ספלאש

וואלה! סלבס הייתה שם כשמלכת הריאליטי-טראש האמריקאית, קים קרדשיאן, החלה לבלות בקטע רומנטי עם הראפר קניה ווסט, אי שם ב-2012. הייתה שם כשהביאו לעולם ארבעה ילדים, כשהתחתנו ברוב פאר והדר באיטליה, כשצעדו על שטיחים אדומים ועשו כיף עם צלמי הפפראצי, כשביקרו בארץ הקודש יחד. כעת, היא מצטערת להודיע שזה רשמי: קים וקניה מתגרשים.

שתפו בתחושות שלכם ביום העצוב הזה גם באינסטגרם

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
כך זה התחיל. קים קרדשיאן עם קניה ווסט ב-2013/GettyImages
קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
וככה זה נגמר... קרדשיאן-ווסט/GettyImages

בהוליווד מדווחים הערב (שישי) שקרדשיאן הגישה היום בקשה רשמית לגירושים מווסט בלוס אנג'לס, אחרי (כמעט) שבע שנים של נישואים - אבל מנסה להביא לכך שהפרידה תעשה בצורה המכובדת ביותר שניתן. אחרי טיזינג של חודשים שבהן השמועות טענו שהיא כבר מתה להיפטר מבעלה עם הפה הגדול, מקורבים לשניים מספרים שהכוונה של הגברת מהריאליטי והמוזיקאי היא לחלוק את המשמורת על ילדיהם.

עוד בוואלה!

הרשת גועשת: קניה ווסט בגד בקרדשיאן עם כוכב הביוטי?

לכתבה המלאה

"קניה מחויב להורות משותפת ממש כמו קים", סיפרו יודעי דבר, "הם חתמו על הסכם טרום-נישואים ומתכוונים לכבד אותו, כך שהם כבר בשלבים מתקדמים של חלוקת הרכוש ומיליוני הדולרים הרשמית שלהם". הכל היה צפוי מראש, כיוון שהם לא רק חיים בנפרד לחלוטין כבר תקופה ארוכה - קים עם הילדים בביתם שבלוס אנג'לס וקניה בחווה המבודדת שרכש בוויומינג - אלא שנטען שהשניים עוברים תהליך של טיפול זוגי ממושך, שכעת מתברר כי כשל.

עם זאת, גילו שהקרדשיאן לא רק שכרה כבר מזמן עורכת דין מפורסמת לענייני גירושים, אלא שהמסמכים שיכשירו פרידה רשמית וחוקית של הפאוור קאפל היו מוכנים כבר תקופה. "זה כבר לא קשור לנישואים, קים תמיד תפגין אהבה כלפי קניה, אבל זה נגמר בינם", הוסיף מקורב לקימי על החדשות, "היא מתמקדת רק במה שהכי טוב לילדים. זו החלטה קשה מבחינתה והיא מבינה את המצב".

: קים קרדשיאן. באדיבות ערוץ E!, צילום מסך
חלום ריאליטי. כך זה נראה בחתונה שלהם בשנת 2014/צילום מסך, באדיבות ערוץ E!
קניה ווסט, קים קרדשיאן וילדיהם. אינסטגרם, צילום מסך
משפחה שכזו. קים וקניה עם נורת', סיינט, שיקגו וסאם ווסט/צילום מסך, אינסטגרם
קים קרדשיאן וקניה ווסט באירוע גאלת אופנה 'אדם נגד מכונה,  מאי 2016. GettyImages
עשה את הביץ' הזו מפורסמת? לאאאא. קניה וקים על השטיח האדום/GettyImages

הפעם השלישית של קים בתור גרושה

הדרך לפרידה של קרדשיאן בת ה-40 וקניה (43), החלה כשהמוזיקאי עבר התמוטטות על רקע ההפרעה הדו-קוטבית שלו בקיץ שעבר, אז גם הודיע שהוא רץ כמותמודד עצמאי בבחירות לנשיאות ארצות הברית. בזמנו, הראפר הפרובוקטיבי חווה משבר מתועד, במהלכו לא רק שטען שהשניים שקלו שלא להביא לעולם את בתם הבכורה ולעבור הפלה שנמנעה, אלא שאף צייץ בזעם על אשתו, אמה המנהלת קריס ג'נר וחברים שלהן ברשת, במה שהוביל אותו לחשוף ש"אין לו בעיה שרעייתו תתגרש ממנו". הנה, זה קורה.

בתחילת חודש אוגוסט שעבר, השניים נסעו בפרטיות עם ארבעת ילדיהם נורת' (7), סיינט (5), שיקגו (3) וסאם ווסט בן השנה וחצי לאי בקריביים, בתקווה שהטיול יוביל להבנה בינם. עם זאת, חזרו מהחופשה - היא והילדים ללוס אנגל'ס, בעוד שהוא נסע לחווה הרחוקה - התאחדו למשך תקופה קצרה ונפגשו רק פעמים ספורות מאז, כאשר כאמור עברו טיפול שבסופו של דבר לא הביא לאיחוד זוגי.

"קניה מאס בחיים עם קים לפחות כמותה, הם מיצו זה את זו", סיפרו מקורבים שגילו שאל חגיגות יום הולדתה האחרונות של קימי על אי פרטי בסתיו, בעלה הגיע ליום אחד בלבד, רק על מנת להעניק לה את ברכת ההולוגרמה של אביה המנוח רוברט קרדשיאן. ההתרחקות נבעה בעיקר מהסיבה ש"הוא לא יכול לסבול להיות בנוכחות משפחתה. הוא ידע שהסוף קרוב".

קים קרדשיאן וקניה ווסט. splash
תמונות מחיי נישואים. קים וקניה/splash
קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
זוכרים שככה הם נראו פעם?/GettyImages

אלה יהיו גירושים מס' 3 של קים, שהכירה את קניה ב-2004, כשהייתה נשואה לבעלה הראשון והרבה לפני שהיא התפרסמה בזכות קלטת הסקס ותכנית הריאליטי המשפחתית, שהפכה אותה בזמנו למלכת הטראש. עם זאת, השניים מימשו את ההתאהבות שנשמרה על אש קטנה לאורך השנים רק אחרי גירושיה (השניים) מהכדורסלן קריס האמפריז, אי שם באביב של שנת 2012, כאשר חצי שנה אחר כך נכנסה להריון וילדה בתם הבכורה המשותפת, נורת', ביוני 2013.

במאי 2014, הם כבר אמרו "איי דו" בחתונה סופר-מדוברת באיטליה, כאשר בשנה שאחר כך לא רק הגיעו לישראל להטביל את הבייבי בירושלים, אלא שהיא גם הביאה לעולם גם את בנם, סיינט. אחרי תקרית השוד האלים שקים עברה בפריז ב-2016, ההתבודדות המשותפת שלהם וההתמודדות עם הטראומה, נולדו גם ילדיהם שיקגו (2018) וסאם ווסט (2019) באמצעות פונדקאית. כעת מתברר ש-2021 תהיה זו שבה יציינו את סוף הקשר הרומנטי.


וואלה! סלבס לא תוכל לישון בלילה. למה, למההההההההההה.

קים קרדשיאן, קניה ווסט. דוברות עיריית ירושלים,
אפילו ביקרו בישראל יחד! קרדשיאן-ווסט בירושלים/דוברות עיריית ירושלים
קים קרדשיאן, קניה ווסט והילדים. טוויטר, צילום מסך
כבר לא משפחה מאושרת/צילום מסך, טוויטר
קים קרדשיאן, קניה ווסט. Vogue, צילום מסך
השער המשותף האיקוני שלהם למגזין ווג האמריקאי, בשנת 2014/צילום מסך, Vogue
קניה ווסט, קים קרדשיאן. GettyImages
פחות מרוצים בשנה האחרונות, כן? קרדשיאן את ווסט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully