וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת גועשת: קניה ווסט בגד בקרדשיאן עם כוכב הביוטי?

7.1.2021 / 14:26

מאז שהחלו הדיווחים החדשים על הפרידה הבלתי נמנעת של קים קרדשיאן וקניה ווסט, מעריצים מאשימים את הראפר שניהל רומן די מפתיע, עם אישיות הרשת הצבעונית, ג'פרי סטאר. אז כוכב הביוטי מרח על ייזי ליפסטיק? כי מטעמו של קניה מפריכים את השמעות. וואלה! סלבס נשיקות

נופר מור ב"טקס יום ראשון" של קניה ווסט וקים קרדשיאן (אינסטגרם)
ג'פרי סטאר, קניה ווסט. GettyImages
רומן לוהט בפוטנציה. קניה ווסט וג'פרי סטאר/GettyImages

כנראה זה היה רק עניין של זמן עד שהשמועות סביב הפרידה המאוד קרובה של קים קרדשיאן וקניה ווסט יקבלו תפנית מפתיעה. למשל, שמועות מרגשות שהראפר הפרובוקטיבי בכלל בגד ברעייתו מלכת הריאליטי, עם כוכב ביוטי גדול ברשת, שמבלה בתקופה האחרונה ממש בסמוך (באופן יחסי) לחווה שבה ווסט מתבודד, במדינת וויומינג. אה-הא!

אז זהו, שעל פי כמה מעריצים עקשנים, ווסט בן ה-43 ניהל לאחרונה רומן בוגדני יחד עם לא אחר מאשר ג'פרי סטאר. מי? מדובר באישיות איפור עם ערוץ יוטיוב מצליח שמתמקד במדריכי ביוטי וטיפוח למיליוני צופים, שקעקע על עצמו את הפרצופים של הנסיכה דיאנה ואלביס פרסלי, לובש שמלות ופאות כשהוא מצטלם וצועד על שטיחים אדומים - אך לא מגדיר את עצמו כאישה או כגבר (כפי שאמר בעצמו, "אני פשוט ג'פרי"). עד לשנה שעברה, אגב, הוא ניהל זוגיות עם כדורסלן אמריקאי בר מזל. מעניין.

רכלו על ה"רומן" של קניה ווסט עם כוכב הרשת באינסטוש

קים קרדשיאן קניה ווסט ורסצ'ה. splash
לא היה נאמן במיוחד? קניה עם קים קרדשיאן/splash
ג'פרי סטאר. GettyImages
הצד השלישי? כוכב הביוטי סטאר/GettyImages

אז הקשר בין השניים הוא הקש ששבר את גב הגמל, כלומר את מערכת היחסים של קים וקניה? כנראה שלא, למרות שסטאר מבלה בימים האחרונים בוויומינג ומספר לעוקבים ברשת שעוברים עליו "ימים מעניינים". הכל בתזמון מושלם עם הדיווחים על הפרידה של קימייה - כך שכאשר השמועות הגיעו לג'פרי, פרסם תמונה עם הכיתוב "מוכן לטקס יום ראשון", כשהוא צוחק על טקס התפילה הדתי הקבוע שווסט עורך למשפחתו וחברים בשנים האחרונות.

עוד בוואלה!

קים קרדשיאן וקניה ווסט רבים על האחוזה המפוארת

לכתבה המלאה

אם תהיתם, כשמקורביו של קניה נשאלו על האפשרות לרומן בין השניים, אמרו שלא רק שאין שום הוכחה שווסט וסטאר בכלל נפגשו אי פעם - אלא שטענו נחרצות כי "לחלוטין אין בשמועות האלה אמת". אחרים סיפרו שהבעיות בין קרדשיאן לווסט הן "בעיות רגילות של בני זוג נשואים, בלי שום צד שלישי שמעורב בהן".

ראלף לורן, קניה ווסט. GettyImages
בקטע של אושיות טיפוח, הא? קניה ווסט/GettyImages
ג'פרי סטאר. GettyImages
טוב, גם לו יש סוג-של-ישבן קרדשיאן. ג'פרי סטאר/GettyImages

זקוקים לתוספת מעניינת? מתברר שסטאר הצבעוני, הוא נמסיס של אחותה הקטנה של קימי, קיילי ג'נר - מלכת איפור וביוטי בשווי מיליונים בעצמה. כבר ב-2016, כשהזניקה את מוצרי השפתיים שלה, כוכב הרשת העביר עליהם ביקורת חריפה, שהיא טענה שלקחה כ"ביקורת בונה", עד שבשנת 2018 הפסיקה לשלוח לו מוצרים חדשים לניסוי בגלל הדרך שבה דיבר על התוצרת שלה.

קים עצמה, מכירה את סטאר והגנה עליו בעבר, כהואשם בגזענות בגלל הערות ישנות שפרסם באתר "מייספייס" (זוכרים?) ואמרה שאיש לא צריך להישפט בגלל דברים מטופשים שאמר בעבר. מתחרטת על זה כעת, קרדשיאן?


וואלה! סלבס בוגדת מדי פעם רק בגלידה בטעם שוקו-וניל, עם קרטון של גלידת תות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully