וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאון שיווקי: למה קניה ווסט ממשיך להסתובב יחף?

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 15:15

כבר שבוע שהראפר קניה ווסט ואשתו ביאנקה סנסורי מבלים באיטליה בלי נעליים. האם הוא אסטרטג מחושב או שהוא פשוט איבד את זה? וואלה! סלבס אמא אדמה

הזוג התמוה קניה ווסט (46) ואשתו, האדריכלית ביאנקה סנסורי (28), הצליחו לזעזע אותנו במהלך סוף השבוע האחרון בזמן הטיול שלהם ברחבי איטליה. השניים בילו יחפים במקומות נוצצים ואפילו בהופעה של טראוויס סקוט.

סנסורי דאגה למוטט אותנו מהלם כל פעם מחדש בעקבות בחירות הלבוש המפוקפקות שלה, שכללו מעט מאוד בגדים והרבה מאוד אומץ. בזמן הזה, דיווחים טענו שווסט ביקר במפעל בדים. זה היום שהאירוניה יורה לעצמה בראש?

מגיש "Hollywood Unlocked" ג'ייסון לי, שעבד בצוות הסושיאל ויחסי הציבור של הראפר עד שהתפטר בחודש אוקטובר, סיפר למגזין Page Six את התיאוריה שלו על מה שנראה כמו מצב נפשי מעורער: " אני חושב שהעובדה שאנשים מדברים על הרגליים של קניה מראה כמה כוח עדיין יש לו כדי להעיר את תרבות הביטול. אני חושב שזה צעד אסטרטגי מאוד חכם. לא הייתי מופתע אם נראה אותו בהמשך עם נעליים חדשות שהוא עיצב ושהן חלק מפרוייקט חדש".

הזוג הודיעו על הנישואים שלהם חודשיים בלבד אחרי שהגירושים של ווסט מקים קרדשיאן נחתמו, ובינתיים הם יוצרים יחד לא רק סערות אלא גם פרוייקטים חדשים. על פי מקורבים, הראפר מספר שסנסורי משלימה אותו ונשמע שטוב להם ביחד. בפעם הבאה בבקשה עם נעליים.

השניים אגב, מעולם לא נישאו באופן רשמי. ווסט קורא לאדריכלית "אישתו" אך השניים מעולם לא טרחו להגיש את המסמכים כדי לאשר את הנישואים גם ברמה הבירוקרטית. לא שזה מפריע לו לענוד את טבעת הנישואים כמובן.

וואלה! סלבס מוכנה ללכת יחפה על פחם בוער רק כדי להגיע למשולש פיצה האחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully