וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כלבה יהודיה": סערה בעקבות השיר האנטישמי החדש של קניה ווסט

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 16:14

הראפר המעורער ממשיך לחולל סערות, והפעם מצליח לעורר עליו לא מעט זעם בעקבות שיר חדש שהקליט עם אמירה אנטישמית דוחה במיוחד. וגם, מה המצב האמיתי בינו לבין בת הזוג שלו? וואלה! סלבס שקית הקאה

חיפוש גוגל פשוט יכול להוביל כל אחד ואחת מכם לשלל המקרים בהם פרסם הראפר השנוי במחלוקת קניה ווסט תכנים עם רמיזות אנטישמיות או אנטישמיות ברורה, כשבחלק מהמקרים הובילו אפילו לאלימות אמיתית, מה שעורר עליו לא פעם את זעמם המוצדק של רבים.

בימים אלו ווסט שוהה במתחם יוקרה שעשה הסבה לאולפן הקלטות בערב הסעודית והדיווחים בצהובונים מעבר לים מספרים על כך שהוא משקיע את כולו במוזיקה. בסטורי שהעלה משפיען סעודי ששוהה במתחם היוקרה לחשבון האינסטגרם שלו, אפשר לשמוע לא רק בסים חזקים בגלל העוצמה בה ניגן את המוזיקה אחרי שהחושך כבר ירד, אלא גם את המילים של השיר החדש שאותו מקליט ווסט וביניהן: "בדיוק זיינתי כלבה יהודיה, איך אני יכול להיות אנטישמי?. בנוסף, השיר הושמע גם בתחנת רדיו בשיקאגו בהשמעת בכורה.

בנוסף ליציאה האנטישמית הברור יש גם התייחסות למי שהיה בעבר המנהל שלו סקוטר בראון: "הרגע זיינתי את הכלבה של סקוטר", הצהיר. ווסט ובראון סיימו את היחסים המקצועיים שלהם בשנת 2018 אחרי שהראפר כעס שמי שאמור להיות המנהל שלו, לא מקדיש את כל מאמציו ואפילו מתעדף טאלנטים אחרים על פניו: "אין לי מנהל יותר. לא ניתן לנהל אותי" צייץ אחרי הפרדת הכוחות.

הדברים מעוררים זעם במיוחד על רקע גלי הלאנטישמיות שגם ככה עולים עוד יותר בהמון מקומות ברחבי העולם לאחרונה. בתגובה לקטע שהתפשט ברשת כמו אש בשדה קוצים, גולשים רבים התרעמו: "זוכרים שרק שנה שעברה קניה בוטל בגלל אנטישמיות? למה רק עכשיו אנשים מדברים על זה?" התייחסה גולשת לציוצים המטרידים שפרסם ווסט בעבר שבאחד מהם קרא להשמדת יהודים ובשני פשוט כתב: "אני מעריץ את היטלר".

מי שהבינו את זה שצריך להתרחק מהראפר הם הקרובים של סנסורי שערכו התערבות מיוחדת שבוע שעבר (ב'), בניסיון להפציר בה לתפוס ממנו מרחק. נראה שההתערבות עשתה את שלה, ומקורב אליה סיפר ל- US Sun שהזוג המדאיג החליטו לקחת קצת ספייס אחד מהשנייה: "המשפחה שלה מעולם לא הייתה מעריצה שלו".

"אלה שקרובים אליה תוהים האם להתחתן איתו הייתה ההחלטה הנבונה. הוא בן אדם שמאוד קשה להיות בסביבתו או לעבוד בשבילו, וביאנקה הייתה הבן אדם הכי סבלני שיש בהתמודדות איתו, זה כל מה שהיא עשתה. משום מה מערכת היחסים שלהם מפריעה לאנשים רבים ולכל אחד יש משהו להגיד עליהם".

"ביאנקה אולי תחזור להיות איתו כשהוא יוציא את האלבום החדש, היא אוהבת את סגנון החיים. אבל נראה לי שזה ברור שהמשפחה והחברים שלה מעדיפים שהיא לא תחזור". בנוגע לראפר עצמו, המקור מספר שבעקר דבר אחד מעסיק אותו בתקופה הזאת: "הוא מחפש חברת הפצה למוזיקה שלו אחרי שאיבד קשרים רבים בעקבות האמירות האנטישמיות שלו", נקווה שלא ימצא.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מערכת היחסים של השניים יצאה לאור רק חודש וחצי אחרי שהוסדרו הגירושים של הראפר מאשת העסקים וכוכבת הריאליטי קים קרדשיאן. וחשוב להזכיר, על אף שהשניים קיימו טקס חתונה קטן, הם מעולם לא העבירו את המסמכים הרשמיים שמאשרים את הנישואים. כל זה לא מונע מווסט לקרוא לה "אשתו" ואפילו מלהסתובב עם טבעת נישואים.

רוב הסיכויים שאם תצפו בתמונות פפראצי כאלה או אחרות של הזוג המדאיג תנועו גם אתם באי נוחות בכיסא, בין אם מדובר בבחירות האופנתיות של כל אחד מהם בנפרד כשסנסורי הסתובבה עם בגד גוף בצבע ניוד וכרית, שהשמועה אומרת שנגנבה מחדר המלון בו שהו, בניסיון נואש לכסות את עצמי ו-ווסט היה לבוש בשחורים מכף רגל ועד מעל הראש. או בין אם מדובר בבחירות מוסריות של השניים כמו לדוגמה הפעם שתועדו במהלך שיט תוך מה שנראה כמו אקט מיני.

רק בחודש ספטמבר של השנה הנוכחית התחילו קרוביה של האדריכלית להביע את חוסר שביעות רצונם ממערכת היחסים של השניים וחשש לשלומה של חברתם: "כולם מודאגים מאוד. הוא בודד אותה מכל הקשרים החברתיים שלה וכעת היא תלותית ובודדה. ביאנקה לא כזאת, היא אישה מלאת חיים שתמיד אומרת את דעתה", סיפרו בזמנו.

וואלה! סלבס לקחה הפסקה מגברים ככלל אחרי המלצה כתובה מהפסיכולוג שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully