וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוליווד נגד קניה ווסט: "קורא לאלימות נגד יהודים"

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 12:44

הראפר הפרובוקטיבי הלך צעד אחד רחוק מדי, ופרסם תכנים אנטישמיים בחשבונות האינסטגרם והטוויטר שלו. לאחר שנחסם מהרשתות, ידוענים רבים יצאו נגדו וקראו להחרים אותו. וואלה! סלבס מוגזמת

קניה ווסט בחצאית. GettyImages
מה יהיה? קניה ווסט/GettyImages

אחרי תקופה קצרה של שקט יחסי, נראה שהפה הגדול של קניה ווסט חזר לסבך אותו, והפעם לא מדובר במערכת היחסים שלו עם האקסית קים קרדשיאן או באיזה ריב משפחתי, אלא מקרה חמור הרבה יותר.

בימים האחרונים ווסט פרסם בחשבונות האינסטגרם והטוויטר שלו תכנים אנטישמיים, ורמז שהוא מתכוון להרוג יהודים: "אני קצת מנומנם הערב, אבל כשאתעורר אכנס ל-DEFCON נגד יהודים", כאשר הוא משתמש במונח צבאי שמתייחס לרמת הכוננות של צבא ארצות הברית.

בהמשך, כתב ווסט שהוא לא יכול להיות אנטישמי כי הוא שחור, ו"כל השחורים הם יהודים". ווסט פרסם את התכנים, שהוסרו בינתיים, בחשבון הטוויטר שלו, על אף שהחרים את הרשת החברתית בשנתיים האחרונות.

קניה ווסט. טוויטר, צילום מסך
קניה ווסט/צילום מסך, טוויטר

ווסט נחסם מהרשתות, אבל האינטרנט זוכר הכל. ההתבטאויות גררו תגובות רבות וקשות בהוליווד, ורבים יצאו נגד המוזיקאי. השחקנית ג'יימי לי קרטיס צייצה "היום הקדוש ביותר ביהדות צוין בשבוע שעבר. למילים יש משמעות. איום נגד העם היהודי הסתיים בעבר ברצח עם. המילים שלך מכאיבות ומעודדות אלימות. אתה אבא, תפסיק בבקשה".

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

הקומיקאית שרה סילברמן כתבה "קניה ווסט איים על יהודים אתמול בטוויטר. למה תמיד יהודים הם אלה שיוצאים נגד אנטישמיות? השתיקה רועמת".

השחקן דיוויד שווימר פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו וכתב "האנטישמיות עולה ברחבי העולם. יהודים מהווים 2.6% מאוכלוסיות ארצות הברית, אבל הם קורבנות של למעלה מ-60% מפשעי השנאה. זה לא משנה אם קניה ווסט מתמודד נפש או לא, נאום השנאה שלו מעודד אלימות נגד יהודים.

אם פירשתם את המילים שלו בצורה שונה ואתם מגנים עליו - אתם גזענים. אם לא נצא נגד אדם משפיע כמו קניה ווסט, שזורה פילוג, בורות ואנטישמיות - אנחנו משתפי פעולה. שתיקה היא שיתוף פעולה".

אין זו הפעם הראשונה שווסט נחסם מהרשתות החברתיות: בחודש מרץ האחרון חברת מטא חסמה את הגישה שלו לאינסטגרם ליממה, לאחר שהתבטא בגזענות נגד המגיש טרוור נואה.

וואלה! סלבס נחסמה מאינסטגרם לצמיתות לאחר שהפרה לא פעם את מדיניות האנטי פטמות של החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully