וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרחים והשחרות: מה עובר על קניה ווסט?

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 10:18

הראפר המוערך ממשיך לשדר התנהגות לא יציבה בחשבון האינסטגרם שלו ואחרי ריב מתוקשר עם בילי אייליש, איומים על פיט דיווידסון ותמונות מטרידות שנמחקו, הוא נפרד מבת הזוג שלו והצהיר על אהבתו לקים קרדשיאן. וואלה! סלבס המאניה של קניה

קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
לא יציב. קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

48 השעות האחרונות היו סוערות במיוחד עבור קניה ווסט, שהציף את חשבון האינסטגרם שלו בתכנים מטרידים והספיק להסתכסך, להיפרד, לאהוב ולהגיע לסופרבול בלוק מקריפ.

בתחילה ווסט פרסם תמונה שנראית כמו כרזה של סרט, בו הוא משתייך למחנה אחד, בעוד אשתו בנפרד קים קרדשיאן ובן הזוג הנוכחי שלה, פיט דיווידסון, ניצבים במחנה נגדי. הוא צירף את הכיתוב המעודן "נעמוד מאוחדים ונפיל את דיוויסון". בהמשך, העלה תמונות נוספות של פיט, וכתב שלא יתן לו לפגוש את ילדיו לעולם.

קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
רגע, מה?/צילום מסך, אינסטגרם

גם הכוכבת הצעירה בילי אייליש לא חמקה מווסט. בשבוע שעבר אייליש עצרה את הופעתה כיוון שהבחינה במעריץ שסבל מקוצר נשימה. היא עזרה לו להשיג משאף ואמרה שהיא לא ממשיכה להופיע בזמן שאדם בקהל נמצא במצוקה.

זאת בניגוד לטראוויס סקוט, בן הזוג של קיילי ג'נר, שנטען כי המשיך להופיע בשעה שתשעה אנשים נמחצו למוות בהופעה שלו. "בילי אנחנו אוהבים אותך, אבל את צריכה להתנצל בפני טראוויס ובפני המשפחות של הקורבנות. הוא נפגע מאוד וכן, הוא יופיע איתי בקואצ'לה. אני צריך שתתנצלי לפני ההופעה", כתב קניה.

אייליש, שנחשפה לפוסט, כתבה "לא אמרתי שום דבר שקשור לטראוויס. עזרתי למעריץ במצוקה". בשלב הזה, מעריצים החלו לחשוד שחשבון האינסטגרם של ווסט נפרץ. הוא צילם את עצמו אוחז שלט עם תאריך והצהרה שהחשבון לא נפרץ, והוא האחראי הבלעדי לכל הטוב הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

בלילה שבין ראשון לשני הניח ווסט לטנטרום האינסטגרם שלו והגיע לצפות בסופרבול עם שניים מילדיו. הוא לא ויתר על הברדס השחור, ואיפשהו בין הבילוי המשותף להופעת המחצית הספיק להיפרד מבת הזוג שלו ג'וליה פוקס.

"אני לא רב עם קים, אני אוהב אותה ולא מוותר על המשפחה שלנו", כתב ווסט לצד תמונה של קרדשיאן. "אני מאמין שנחזור להיות ביחד. אנשים אומרים שאני משוגע כי אני מאוהב, ואני אכן משוגע על המשפחה שלי".

בזמן שקרדשיאן העבירה את וולנטיינ'ס בדייט רומנטי עם דיווידסון, ווסט שלח לביתה טנדר עמוס בורדים עם הכיתוב "החזון שלי ברור כשמש".

קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

ווסט מחק את כל התמונות מחשבון האינסטגרם שלו, ונכון לפרסום כתבה זו יש בו שתי תמונות בלבד: קידום לאלבומו "דונדה 2" ותמונה של קרדשיאן עם ילדיהם המשותפים. האם מישהו ירים את הכפפה וישלח את ווסט לרופא? נחזיק אצבעות.

וואלה! סלבס חסמה את הגרוש שלה מכל מדיה אפשרית, אז הוא החליט לפנות אליה דרך שלט חוצות.

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully