וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם סגרו את החשבון של קניה ווסט בגלל "גזענות, בריונות והטרדה"

עודכן לאחרונה: 17.3.2022 / 17:12

הראפר המעורער העלה פוסט אחד יותר מדי וחשבונו הושעה ל-24 שעות. הסנקציה הגיעה אחרי שבועות ארוכים בהם הוא מטריד את אשתו לשעבר קים קרדשיאן, בן הזוג שלה פיט דיווידסון והמנחה טרוור נואה. וואלה! סלבס יושבת בפינה

קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
הלך רחוק מדי. קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

בשבועות האחרונים קניה ווסט הפך את חשבון האינסטגרם שלו לזירת איגרוף בה הוא תקף ללא הרף את גרושתו קים קרדשיאן ואת בן הזוג הנוכחי שלה, פיט דיווידסון. אחרי שביקר את כישורי ההורות שלה, טען שהוא לא מורשה לראות את ילדיו והעלה קליפ אלים בו הוא עורף את ראשה של בובה בדמותו של דיווידסון, הגיע הקש ששבר את גבה של מטא.

קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
פסילה ראשונה/צילום מסך, אינסטגרם

המנחה טרוור נואה נשא מונולוג בתכנית האירוח שלו והשווה את מערכת היחסים בין ווסט וקרדשיאן לזו של אימו ואביו, שהיה אלים כלפיה. "הרבה אנשים אמרו לאימא שלי שהיא עושה עניין גדול מדי מהאלימות שהייתה במשפחה. אולי בגלל זה אני מביט על דברים בצורה שונה. בכנות, אם קים קרדשיאן לא יכולה להתחמק מזה, איזה סיכוי יש לנשים אלמוניות?"

תגובתו של ווסט לא איחרה להגיע, והוא כתב פוסט גזעני נגד נואה. נראה שמבחינת מטא הוא חצה גבול, כיוון שהחשבון שלו הושעה ל-24 שעות. על פי אתר TMZ, הצעד ננקט כיוון שהראפר הפר את כללי השימוש והתנהלותו הייתה "גזענית, פוגענית, בריונית ומטרידה".

וואלה! סלבס חסומה מכל רשת חברתית אפשרית עוד מתקופה ה-ICQ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully