וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"Wake the fuck up": בת הזוג של קניה ווסט מקבלת קריאת השכמה

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 12:22

חבריה הקרובים של ביאנקה סנסורי, בת זוגו של הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט, לא יכלו להכיל יותר את הדאגה למצבה בעקבות מערכת היחסים של השניים והחליטו להתערב כדי לשים סוף לזוגיות המעורערת. וואלה! סלבס דגל אדום

בחודשים האחרונים פניהם של הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט, ובת זוגו, האדריכלית ביאנקה סנסורי, היו מרוחים בכל אתרי הרכילות. פעם אחר פעם הזוג המדאיג הצליח לזעזע אותנו מחדש עם בחירות אופנתיות ומוסריות שהיו לא פחות ממפוקפקות, כשהשיא היה הפעם בה סנסורי יצאה עם בגד הגוף בצבע ניוד וכרית שכנראה גנבה מבית המלון בניסיון לכסות את עצמה והתיעוד המשונה של השניים במהלך שיט במה שנראה כמו אקט מיני.

לא רק אנחנו הותשנו מההתנהגות של השניים, גם חבריה הטובים של האדריכלית הבינו שהמצב עבר כל גבול והחליטו לקיים התערבות על מנת להעיר אותה למצבה: "החברים שלה הודיעו לה איך הם מרגישים לגבי מערכת היחסים הזאת, ואמרו לה שהיא צריכה להתעורר על החיים שלה", סיפר מקורב ל- Daily Mail אתמול (ב').

למרות שווסט וסנסורי מעולם לא נישאו באופן רשמי, זה לא מונע ממעצב האופנה להתייחס אלייה בתור אשתו: "היא יודעת שהיא הרחיקה את כל מי שקרוב אליה, והיא מתחילה לראות דרך מסך הערפל שנקרא הנישואים שלה", אמר המקור המקורב.

אותו מקורב גם רמז על כך שהסיבה היחידה שהמפגש בו הטיחו באדריכלית את האמת יכל להתקיים היא הטיול המשותף שיצאו אליו ווסט ובתו נורת' לדובאי וערב הסעודית, מה שאפשר לסנסורי להגיע סוף סוף חזרה לביתה באוסטרליה אחרי שהות ארוכה מאוד באיטליה יחד עם הראפר המעורער.

אך למרות שטען שהיא "רואה מעבר למסך הערפל" כאמור, נשמע שהנאמנות שלה עדיין שמורה לקניה, ושהפרידה ממנו לא הייתה לה קלה: "היא בחרה לבוא הביתה רק אחרי שהובהר לה שקניה יקח איתו את נורת' לטיול. היה להם קשה להיפרד לשבוע אבל לא באמת הייתה ברירה אחרת".

בחודש ספטמבר האחרון, צפו קולות ראשונים מהקרובים של סנסורי שמספרים על דאגה לחברתם: "כולם מודאגים מאוד. הוא בודד אותה מכל הקשרים החברתיים שלה וכעת היא תלותית ובודדה. ביאנקה לא כזאת, היא אישה מלאת חיים שתמיד אומרת את דעתה", סיפרו בזמנו.

וואלה! סלבס עוברת התערבויות מודאגות על בסיס חודשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully